Survival návrh • Minicraft.cz



kepka950
Sponzor++

29 postů
28 reputace

IGN: kepka950
Od kepka950 » přes 5 let

Ok, tak to trochu rozepíšeme a řekneme si plusy a mínusy případně řešení a můj názor!

Než se pustíme do řešení, tak by jsme si měli říct + a - .

 

Mapa +

  • Nově vygenerovaný svět bez poškození přes WE.
  • Hráči si budou moc udělat res všude, kde budou moc.
  • Budou všichni na stejné úrovni a budou mít všichni stejné podmínky

Mapa - 

  • Hráči co mají krásné stavby a mají k ním nějaký citový vztah, tak o vše přijdou.

 

Money +

  • Hráči začnou na stejné úrovni (podobné).
  • Vyřeší se ekonomické problémy.
  • Bude spravedlivé /money top

Money -

  • Hráči přijdou o vše co doteď měli.
  • Bude tu rozpor s hráči, kteří si money koupili za reálné peníze.

 

Itemy +

  • Nikdo nebude mít zakázané itemy.
  • Je to stejné jako s money, všichni začnou od začátku se stejným startem.

Itemy -

  • Hráči přijdou o majetek, který má i někdy vyšší hodnotu (dragon egg), než stavba.
  • Doposud nasbíraný materiál bude smazán.

 

Čas -

  • Čas ti už nikdo nevrátí, takže všechen čas, co si do hry dal, tak byl úplně zbytečný.

 

Komunita +

  • Vytvoří se tímto nová komunita a nebude to rozdělené na staré a nové hráče, všichni si budou rovni.

Komunita -

  • Spoustu hráčů bude naštvaná.
  • Někteří hráči odejdou a přestanou hrát.

 

Můj názor: Wipe jako totální blbost.

  • Podle toho, co sem každý píše ohledně toho jak je to super a jak to prospěje ekonomice, nové mapě atd. a píšou tady racionální řešení, kterým by se vše vyřešilo, tak si asi neuvědomili, že ten survival nějak začal a jak to vypadalo na survivalu1. Jsem jeden z těch hráču, co začali hrát už od survival1 a podle mě to tam vypadalo ještě hůř, než to tam vypadá dnes co se týče mapy a terénu. Ekonomika byla možná lepší, ale ta se zhoršila už od survival2 a pluginem /shop. Co se týče money, tak několik hráčů si koupili money za reálné peníze, které jim nikdo nevrátí. Jak se říká (Čas jsou peníze), ale kdo nám vrátí ten čas, který jsme strávili na /job nebo stavěním pro druhé. Smazání itemu je stejné, jako smazaní money. Nějaké itemy mají tak vysokou hodnotu, že si za ně koupíte villu. Saffovo hlava stojí realné peníze a jsme u stejného problému, jako u money, asi nemá cenu to více rozepisovat.

Řešení pro Wipe:

  • Jestli bude wipe, tak se to musí udělat smysluplně a ne resetnour mapu a vše smazat.

Můj návrh je: udělat 2světy, kde se na jednom bude těžit a na druhém se bude moc normálně hrát. Na normálním světě budou moc hráči stavět a kopat jen pokud tam budou mít rezidenci, aby se neponíčila přiroda. Kdo bude dělat res za účelem griefingu a pak tu res zruší, tak bude potrestán.                                                                                                        Na těžebním světě si hráči budou vydělávat pomocí job + si tam hráči budou moc natěžit dané suroviny. Těžební survival se bude třeba jednou za 2měsice restartovat. Dále jsem přemýšlel a shodl jsem se s některýmí hráči a členy A-Teamu, že by bylo nejlepšé odstranit /Shop. Shop bych nechal pouze mezi hráči, aby si hráči mohli přeprodávat věci a vydělávat tímto způsobem. Dále bych navrhl odstranit výměnu coinu za survival money. Když se coiny zdraží, tak to následně uškodí i jiným minihrám. Když se Měna sníží, tak stejně hráč co má 55K coinu, tak bude mít místo 100M$ = 20M$ a to ekonomice také moc nepomůže. Určitě bych udělal nějaké vynahrazovací odměny hráčům, kteří tu hrají delší dobu. Třeba dávat hráčům 10K za každou odehranou hodinu a max by bylo 1000hodin. Za smazaní money a staveb by se dávala finanční odměnu ve formě coinu.

Je tu spoustu toho, co bych dodal, ale už je tento článek dost dlouhý. Kdo bude mít dotaz ohledně mého návrhu, ať se nebojí ozvat a zeptat se. Jestli bude wipe, tak budu rád, když mě A-team kontaktuje a budu moc pronést pár návrhu.

Děkuji s pozdravem kepka950

 








kepka950
Sponzor++

29 postů
28 reputace

IGN: kepka950
Od kepka950 » přes 5 let

Ok, tak to trochu rozepíšeme a řekneme si plusy a mínusy případně řešení a můj názor!

Než se pustíme do řešení, tak by jsme si měli říct + a - .

 

Mapa +

  • Nově vygenerovaný svět bez poškození přes WE.
  • Hráči si budou moc udělat res všude, kde budou moc.
  • Budou všichni na stejné úrovni a budou mít všichni stejné podmínky

Mapa - 

  • Hráči co mají krásné stavby a mají k ním nějaký citový vztah, tak o vše přijdou.

 

Money +

  • Hráči začnou na stejné úrovni (podobné).
  • Vyřeší se ekonomické problémy.
  • Bude spravedlivé /money top

Money -

  • Hráči přijdou o vše co doteď měli.
  • Bude tu rozpor s hráči, kteří si money koupili za reálné peníze.

 

Itemy +

  • Nikdo nebude mít zakázané itemy.
  • Je to stejné jako s money, všichni začnou od začátku se stejným startem.

Itemy -

  • Hráči přijdou o majetek, který má i někdy vyšší hodnotu (dragon egg), než stavba.
  • Doposud nasbíraný materiál bude smazán.

 

Čas -

  • Čas ti už nikdo nevrátí, takže všechen čas, co si do hry dal, tak byl úplně zbytečný.

 

Komunita +

  • Vytvoří se tímto nová komunita a nebude to rozdělené na staré a nové hráče, všichni si budou rovni.

Komunita -

  • Spoustu hráčů bude naštvaná.
  • Někteří hráči odejdou a přestanou hrát.

 

Můj názor: Wipe jako totální blbost.

  • Podle toho, co sem každý píše ohledně toho jak je to super a jak to prospěje ekonomice, nové mapě atd. a píšou tady racionální řešení, kterým by se vše vyřešilo, tak si asi neuvědomili, že ten survival nějak začal a jak to vypadalo na survivalu1. Jsem jeden z těch hráču, co začali hrát už od survival1 a podle mě to tam vypadalo ještě hůř, než to tam vypadá dnes co se týče mapy a terénu. Ekonomika byla možná lepší, ale ta se zhoršila už od survival2 a pluginem /shop. Co se týče money, tak několik hráčů si koupili money za reálné peníze, které jim nikdo nevrátí. Jak se říká (Čas jsou peníze), ale kdo nám vrátí ten čas, který jsme strávili na /job nebo stavěním pro druhé. Smazání itemu je stejné, jako smazaní money. Nějaké itemy mají tak vysokou hodnotu, že si za ně koupíte villu. Saffovo hlava stojí realné peníze a jsme u stejného problému, jako u money, asi nemá cenu to více rozepisovat.

Řešení pro Wipe:

  • Jestli bude wipe, tak se to musí udělat smysluplně a ne resetnour mapu a vše smazat.

Můj návrh je: udělat 2světy, kde se na jednom bude těžit a na druhém se bude moc normálně hrát. Na normálním světě budou moc hráči stavět a kopat jen pokud tam budou mít rezidenci, aby se neponíčila přiroda. Kdo bude dělat res za účelem griefingu a pak tu res zruší, tak bude potrestán.                                                                                                        Na těžebním světě si hráči budou vydělávat pomocí job + si tam hráči budou moc natěžit dané suroviny. Těžební survival se bude třeba jednou za 2měsice restartovat. Dále jsem přemýšlel a shodl jsem se s některýmí hráči a členy A-Teamu, že by bylo nejlepšé odstranit /Shop. Shop bych nechal pouze mezi hráči, aby si hráči mohli přeprodávat věci a vydělávat tímto způsobem. Dále bych navrhl odstranit výměnu coinu za survival money. Když se coiny zdraží, tak to následně uškodí i jiným minihrám. Když se Měna sníží, tak stejně hráč co má 55K coinu, tak bude mít místo 100M$ = 20M$ a to ekonomice také moc nepomůže. Určitě bych udělal nějaké vynahrazovací odměny hráčům, kteří tu hrají delší dobu. Třeba dávat hráčům 10K za každou odehranou hodinu a max by bylo 1000hodin. Za smazaní money a staveb by se dávala finanční odměnu ve formě coinu.

Je tu spoustu toho, co bych dodal, ale už je tento článek dost dlouhý. Kdo bude mít dotaz ohledně mého návrhu, ať se nebojí ozvat a zeptat se. Jestli bude wipe, tak budu rád, když mě A-team kontaktuje a budu moc pronést pár návrhu.

Děkuji s pozdravem kepka950








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 5 let

Hezky napsané, ale zapoměl si dodat, že toto je jen a pouze POKUD BY TO MĚLO BÝT, ale jinak si říkal, že nesouhlasíš.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



ZoubkovySkritek
Sponzor++

333 postů
685 reputace

IGN: ZoubkovySkritek
Od ZoubkovySkritek » přes 5 let

Ahoj,

v první řadě, Gejmrone, názory lidí se časem mění, takže do toho prosím tě nekafrej a nepiš mu, že ten wipe nechce. On sám si dal něco do hlavy a teď to tady přednesl. 

 

Každopádně jsme se spolu s kepkou bavili a i mě tohle jeho řešení, které tady vypsal, přijde rozumné. Co se týče odměn za nahraný čas, stále se snažíme přijít na rozumný vzorec, kterí ekonomiku nepotopí a který zároveň bude oděmnou pro hráče,kteří si tady něco nahráli. Dále jsme ještě uvažovali o tom, jak odměňovat hráče na eventech, jestli to taky udělat přes nějaký vzorec anebo se uvidí podle aktuálního stavu ekonomiky a rozumným způsobem se odměny přizpůsobí. Jinak asi nemám problém s kepkovým návrhem (ukradl mi ho totiž, šmejd jeden).






discord | zoubek#0456

e-mail | zs@minicraft.cz

web | soukromá zpráva/profil

•ve hře | ADMIN ZoubkovySkritek



ItsKeldan
Sponzor

1 postů
0 reputace

IGN: ItsKeldan
Od ItsKeldan » přes 5 let

Ahoj souhlasim s @Legenda02 že by měl byt wipe survivalu, nějací hrači uplně zničili ekonomiku servera.








Obchodnik003
Sponzor++

225 postů
184 reputace

IGN: Obchodnik003
Od Obchodnik003 » přes 5 let

Chápem prečo si myslíte že by čistý wipe jednorázovo zlepšil ekonomiku na survivale. Ale zatial nepadlo veľa riešení "problémov" ktoré momentálnu situáciu v prvom rade spôsobili.

Tak napríklad /shop - načo sa predávajú itemy ktoré možno získať craftením z iných itemov, potom sa stáva, že predaj vycraftenej veci prinesie väčší výnos ako boli náklady na suroviny. Hráči medzi sebou už neobchodujú odkedy chestshop dostal obrovský nerf: nakúpiť sa dá fixné množstvo jeden krát za 3 sekundy, zatiaľ čo v /shop sa dá až do celého hotbaru vybrať množstvo za porovnateľný čas. Kedykoľvek sa ocitne v /shop nejaká vzácna vec tak predajná cena sa nastaví pri najlepšom na 10-krát nižšiu, pretože je vzácna a tým pádom sa ju oplatí farmiť, a keď sa ju oplatí farmiť, tak by niekto môhol získať peniaze aktivitou. Takže sa cena zníži aby si danú vec mohli tak maximálne kúpiť a jak vravíte: nerobiť nič. Prednášku o ekonomike tu končím, pointu ste pochopili.

Ak vám vadí terén ktorý je výsledkom WorldEditu, tak prečo o neho v prvom rade vôbec žiadate? (AT o práva, hráči o službu)

Myslíte, že wipe vyrieši diery po explóziach a hlinnené stĺpy? Nevyrieši, to sa jednoducho zariadiť nedá (3.1.2 a 3.2.3 nedefinujú čo je úmyselné ničenie)

Rozdiel medzi free-to-play hráčom a prémium hodnosťami je priepastný. Kým Free-to-play-er hľadá woodland mansion skrz nebezpečný terén aj deň reálneho času, ja tam preletím za 20 minút s kebabom v ruke. Kým na EnderDraka potrebuješ skupinku dobre vyzbrojených hráčov bez hodností, Sponzor si ho vysóluje kamennou motykou. Hráči s fly budú vždy top na trhu s nehnuteľnosťami. Sponzorom bude AT pomáhať s výstavbou event centier a pod.

Jak už bolo povedané, niektorí hráči si kúpili doláre alebo fly na 24h aby postavili niečo alebo niečo našli, za reálne peniaze. Pokiaľ nedokážete zaručiť, že po prípadom čistom wipe už žiaden ďalší nepríde tak je to de facto scam (1.8)

Propagácia survivalu nie je najlepšia, wipe nových hráčov nepriláka, niektorým súčasným síce vdýchne druhý dych, ale hráči budú aj odchádzať.

-------------Som proti wipe za súčasných podmienok, nič sa nezlepší (Aspoň nie dlhodobo). Možno o rok by už malo zmysel o tom hovoriť-------------------

(v celom texte používam druhú osobu plurálu pre AT členov ktorí s wipeom súhlasia)






+ Formality na ktoré zabúdam na začiatok Zdravím, Môžem vás poprosiť... a na koniec ďakujem Obchodnik003



PolakJack
Sponzor++

1497 postů
1271 reputace

IGN: PolakJack
Od PolakJack » přes 5 let

Začínajú sa bugovať príéspevky, takže, keď chcete debatiť ďalej tak si založte nový topik. Tento zamykám.






E-mail: polakjack@minicraft.cz