IGN: kepka950
Ok, tak to trochu rozepíšeme a řekneme si plusy a mínusy případně řešení a můj názor!
Než se pustíme do řešení, tak by jsme si měli říct + a - .
Mapa +
Mapa -
Money +
Money -
Itemy +
Itemy -
Čas -
Komunita +
Komunita -
Můj názor: Wipe jako totální blbost.
Řešení pro Wipe:
Můj návrh je: udělat 2světy, kde se na jednom bude těžit a na druhém se bude moc normálně hrát. Na normálním světě budou moc hráči stavět a kopat jen pokud tam budou mít rezidenci, aby se neponíčila přiroda. Kdo bude dělat res za účelem griefingu a pak tu res zruší, tak bude potrestán. Na těžebním světě si hráči budou vydělávat pomocí job + si tam hráči budou moc natěžit dané suroviny. Těžební survival se bude třeba jednou za 2měsice restartovat. Dále jsem přemýšlel a shodl jsem se s některýmí hráči a členy A-Teamu, že by bylo nejlepšé odstranit /Shop. Shop bych nechal pouze mezi hráči, aby si hráči mohli přeprodávat věci a vydělávat tímto způsobem. Dále bych navrhl odstranit výměnu coinu za survival money. Když se coiny zdraží, tak to následně uškodí i jiným minihrám. Když se Měna sníží, tak stejně hráč co má 55K coinu, tak bude mít místo 100M$ = 20M$ a to ekonomice také moc nepomůže. Určitě bych udělal nějaké vynahrazovací odměny hráčům, kteří tu hrají delší dobu. Třeba dávat hráčům 10K za každou odehranou hodinu a max by bylo 1000hodin. Za smazaní money a staveb by se dávala finanční odměnu ve formě coinu.
Je tu spoustu toho, co bych dodal, ale už je tento článek dost dlouhý. Kdo bude mít dotaz ohledně mého návrhu, ať se nebojí ozvat a zeptat se. Jestli bude wipe, tak budu rád, když mě A-team kontaktuje a budu moc pronést pár návrhu.
Děkuji s pozdravem kepka950
IGN: kepka950
Ok, tak to trochu rozepíšeme a řekneme si plusy a mínusy případně řešení a můj názor!
Než se pustíme do řešení, tak by jsme si měli říct + a - .
Mapa +
Mapa -
Money +
Money -
Itemy +
Itemy -
Čas -
Komunita +
Komunita -
Můj názor: Wipe jako totální blbost.
Řešení pro Wipe:
Můj návrh je: udělat 2světy, kde se na jednom bude těžit a na druhém se bude moc normálně hrát. Na normálním světě budou moc hráči stavět a kopat jen pokud tam budou mít rezidenci, aby se neponíčila přiroda. Kdo bude dělat res za účelem griefingu a pak tu res zruší, tak bude potrestán. Na těžebním světě si hráči budou vydělávat pomocí job + si tam hráči budou moc natěžit dané suroviny. Těžební survival se bude třeba jednou za 2měsice restartovat. Dále jsem přemýšlel a shodl jsem se s některýmí hráči a členy A-Teamu, že by bylo nejlepšé odstranit /Shop. Shop bych nechal pouze mezi hráči, aby si hráči mohli přeprodávat věci a vydělávat tímto způsobem. Dále bych navrhl odstranit výměnu coinu za survival money. Když se coiny zdraží, tak to následně uškodí i jiným minihrám. Když se Měna sníží, tak stejně hráč co má 55K coinu, tak bude mít místo 100M$ = 20M$ a to ekonomice také moc nepomůže. Určitě bych udělal nějaké vynahrazovací odměny hráčům, kteří tu hrají delší dobu. Třeba dávat hráčům 10K za každou odehranou hodinu a max by bylo 1000hodin. Za smazaní money a staveb by se dávala finanční odměnu ve formě coinu.
Je tu spoustu toho, co bych dodal, ale už je tento článek dost dlouhý. Kdo bude mít dotaz ohledně mého návrhu, ať se nebojí ozvat a zeptat se. Jestli bude wipe, tak budu rád, když mě A-team kontaktuje a budu moc pronést pár návrhu.
Děkuji s pozdravem kepka950
IGN: GejmronCZ
Hezky napsané, ale zapoměl si dodat, že toto je jen a pouze POKUD BY TO MĚLO BÝT, ale jinak si říkal, že nesouhlasíš.
Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)
Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.
"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."
IGN: ZoubkovySkritek
Ahoj,
v první řadě, Gejmrone, názory lidí se časem mění, takže do toho prosím tě nekafrej a nepiš mu, že ten wipe nechce. On sám si dal něco do hlavy a teď to tady přednesl.
Každopádně jsme se spolu s kepkou bavili a i mě tohle jeho řešení, které tady vypsal, přijde rozumné. Co se týče odměn za nahraný čas, stále se snažíme přijít na rozumný vzorec, kterí ekonomiku nepotopí a který zároveň bude oděmnou pro hráče,kteří si tady něco nahráli. Dále jsme ještě uvažovali o tom, jak odměňovat hráče na eventech, jestli to taky udělat přes nějaký vzorec anebo se uvidí podle aktuálního stavu ekonomiky a rozumným způsobem se odměny přizpůsobí. Jinak asi nemám problém s kepkovým návrhem (ukradl mi ho totiž, šmejd jeden).
•discord | zoubek#0456
•e-mail | zs@minicraft.cz
•web | soukromá zpráva/profil
•ve hře | ADMIN ZoubkovySkritek
IGN: ItsKeldan
Ahoj souhlasim s @Legenda02 že by měl byt wipe survivalu, nějací hrači uplně zničili ekonomiku servera.
IGN: Obchodnik003
Chápem prečo si myslíte že by čistý wipe jednorázovo zlepšil ekonomiku na survivale. Ale zatial nepadlo veľa riešení "problémov" ktoré momentálnu situáciu v prvom rade spôsobili.
Tak napríklad /shop - načo sa predávajú itemy ktoré možno získať craftením z iných itemov, potom sa stáva, že predaj vycraftenej veci prinesie väčší výnos ako boli náklady na suroviny. Hráči medzi sebou už neobchodujú odkedy chestshop dostal obrovský nerf: nakúpiť sa dá fixné množstvo jeden krát za 3 sekundy, zatiaľ čo v /shop sa dá až do celého hotbaru vybrať množstvo za porovnateľný čas. Kedykoľvek sa ocitne v /shop nejaká vzácna vec tak predajná cena sa nastaví pri najlepšom na 10-krát nižšiu, pretože je vzácna a tým pádom sa ju oplatí farmiť, a keď sa ju oplatí farmiť, tak by niekto môhol získať peniaze aktivitou. Takže sa cena zníži aby si danú vec mohli tak maximálne kúpiť a jak vravíte: nerobiť nič. Prednášku o ekonomike tu končím, pointu ste pochopili.
Ak vám vadí terén ktorý je výsledkom WorldEditu, tak prečo o neho v prvom rade vôbec žiadate? (AT o práva, hráči o službu)
Myslíte, že wipe vyrieši diery po explóziach a hlinnené stĺpy? Nevyrieši, to sa jednoducho zariadiť nedá (3.1.2 a 3.2.3 nedefinujú čo je úmyselné ničenie)
Rozdiel medzi free-to-play hráčom a prémium hodnosťami je priepastný. Kým Free-to-play-er hľadá woodland mansion skrz nebezpečný terén aj deň reálneho času, ja tam preletím za 20 minút s kebabom v ruke. Kým na EnderDraka potrebuješ skupinku dobre vyzbrojených hráčov bez hodností, Sponzor si ho vysóluje kamennou motykou. Hráči s fly budú vždy top na trhu s nehnuteľnosťami. Sponzorom bude AT pomáhať s výstavbou event centier a pod.
Jak už bolo povedané, niektorí hráči si kúpili doláre alebo fly na 24h aby postavili niečo alebo niečo našli, za reálne peniaze. Pokiaľ nedokážete zaručiť, že po prípadom čistom wipe už žiaden ďalší nepríde tak je to de facto scam (1.8)
Propagácia survivalu nie je najlepšia, wipe nových hráčov nepriláka, niektorým súčasným síce vdýchne druhý dych, ale hráči budú aj odchádzať.
-------------Som proti wipe za súčasných podmienok, nič sa nezlepší (Aspoň nie dlhodobo). Možno o rok by už malo zmysel o tom hovoriť-------------------
(v celom texte používam druhú osobu plurálu pre AT členov ktorí s wipeom súhlasia)
+ Formality na ktoré zabúdam na začiatok Zdravím, Môžem vás poprosiť... a na koniec ďakujem Obchodnik003