Opakované odpojování se z boje • Minicraft.cz



Kitten_IRL
Hráč

2 postů
0 reputace

IGN: Kitten_IRL
Od Kitten_IRL » přes 3 let

Zdravím,

můj návrh zpočívá v tom, že tresty za odpojování se z boje nejsou dostatečné. Hráči, kteří z bojů logují ať už přes odpojení se ze hry, nebo například na survivalu pomocí menu dostanou ban na 3 hodiny (nevím jak přesně dlouho ban trvá, ale je to krátká doba). Hráči, kteří logují z bojů, se nezmění jenom pokud třikrát v řadě dostanou ban na tři hodiny. Příklad hráče, který se nelepší a bany za logování jsou mu jedno AdamGaming7, který se za posledních sedm dní lognul z combatu pětkrát. Jak jsem již psal krátký ban v takovém to případě nestačí. Ban je pokaždé stejný, nic neřeší a hráče nenapraví.

Navrhuji tedy změnit trest za odpojení se z boje. Mým nápadem je, že se ban bude pokaždé stupňovať a pokud se hráč bude měsíc dobře chovat a nebude se logovat z combatu, zase se úroveň příštího banu za log sníži. Mým nápadem také je, že hráč stejně přijde o celý svůj inventář, neboť to je čeho se hlavně snaží docílit poté co se neférově odpojí.

Děkuji za přečtení.

 








HalFoxCZ
Sponzor++

29 postů
8 reputace

IGN: HalFoxCZ
Od HalFoxCZ » přes 3 let

A jak se například dá dokázat, že mi jen nespadla wifi, nebo něco? Já osobně mám starší komp, kterej to sotva utáhne, a často mi to padá, takže s tim nic nenadělám ( zvláště když mám online hodiny s více než 20ti lidma)






HalFoxCZ - just a furry MC player



ZoubkovySkritek
Admin

333 postů
685 reputace

IGN: ZoubkovySkritek
Od ZoubkovySkritek » přes 3 let
Livanec said:

A jak se například dá dokázat, že mi jen nespadla wifi, nebo něco? Já osobně mám starší komp, kterej to sotva utáhne, a často mi to padá, takže s tim nic nenadělám ( zvláště když mám online hodiny s více než 20ti lidma)

Ahoj,

řešení je jednoduchý. Když víš, že ti to padá a můžeš mít následné problémy, tak tam nechoď anebo si pořiď lepší počítač. Co se týče výuky, dej přednost raději té, než abys trajdal někde po PvP aréně. Navíc je celkem lehce poznatelné, kdo se opakuje neustále a kdo ne.

Zoubek 






discord | zoubek#0456

e-mail | zs@minicraft.cz

web | soukromá zpráva/profil

•ve hře | ADMIN ZoubkovySkritek



HalFoxCZ
Sponzor++

29 postů
8 reputace

IGN: HalFoxCZ
Od HalFoxCZ » přes 3 let

S tim bohužel musím souhlasit, nemám nic proti, a pokud si pamatuji, tak se věci dají i vrátit, myslím že pomocí /inv , jestli mám pravdu. Ale udělal bych třeba, že by se po odpojení z PVP zóny (tj. jakéhokoliv místa, kde muže hráč zranit jiného hráče) by se automaticky zrušil Killstreak. Jeden kámoš (nebudu jmenovat) se mi třeba přiznal, že si takhle už několikrát zachránil třeba killstreak 200 (na jiném serveru, ne na minicraftu). Takže hráči by se poté i třeba více snažili toho druhého porazit, kdy by mněli méně HP, aby o killlstreak nepřišli. Nebo by se třeba smazal, pojud by hráč odešel z pvp zóny, pokud by byl právě v boji( často se mi stává, že hráč čeká na jednm bloku, když někdo jde, zaútočí, a hned se klidí do noPvP zóny, jakože nic).

Například hráče by někdo hitnul, tak kdyby během tří vteřin po posledním úderu odešel, tak by přišel o koll streak. Ale se stupňováním trestu souhlasím, ale udělal bych spíš, že by hráči neměli nějakou dobu na danou minihru přístup, tj. když si koupí unban, tak že by třeba ještě 2 dny nemohly na minihře hrát. Samozřejmně krom případů, že někdo si koupí unban např. 1 den před skončením. A taky bych udělal, že efekt po skoku do voidu by byl random, tj. například nedostaneš slownes, bledness, a nevolnost najednou, ale jen jeden z nich.  A jako trest bych i například udělal, že by efekt byl na vyšším levelu, tj pokud by se odpojil z boje, mněl by např. 3 dny ne efekt slownes, ale slownes II , atd.To je asi tak vše co mohu k tématu dodat. Nebo asi jen, ať se vyjádří někdo z vedení : @saffer @TomasC @MILENAJETETA






HalFoxCZ - just a furry MC player



ZoubkovySkritek
Admin

333 postů
685 reputace

IGN: ZoubkovySkritek
Od ZoubkovySkritek » přes 3 let
Livanec said:

S tim bohužel musím souhlasit, nemám nic proti, a pokud si pamatuji, tak se věci dají i vrátit, myslím že pomocí /inv , jestli mám pravdu. Ale udělal bych třeba, že by se po odpojení z PVP zóny (tj. jakéhokoliv místa, kde muže hráč zranit jiného hráče) by se automaticky zrušil Killstreak. Jeden kámoš (nebudu jmenovat) se mi třeba přiznal, že si takhle už několikrát zachránil třeba killstreak 200 (na jiném serveru, ne na minicraftu). Takže hráči by se poté i třeba více snažili toho druhého porazit, kdy by mněli méně HP, aby o killlstreak nepřišli. Nebo by se třeba smazal, pojud by hráč odešel z pvp zóny, pokud by byl právě v boji( často se mi stává, že hráč čeká na jednm bloku, když někdo jde, zaútočí, a hned se klidí do noPvP zóny, jakože nic).

Například hráče by někdo hitnul, tak kdyby během tří vteřin po posledním úderu odešel, tak by přišel o koll streak. Ale se stupňováním trestu souhlasím, ale udělal bych spíš, že by hráči neměli nějakou dobu na danou minihru přístup, tj. když si koupí unban, tak že by třeba ještě 2 dny nemohly na minihře hrát. Samozřejmně krom případů, že někdo si koupí unban např. 1 den před skončením. A taky bych udělal, že efekt po skoku do voidu by byl random, tj. například nedostaneš slownes, bledness, a nevolnost najednou, ale jen jeden z nich.  A jako trest bych i například udělal, že by efekt byl na vyšším levelu, tj pokud by se odpojil z boje, mněl by např. 3 dny ne efekt slownes, ale slownes II , atd.To je asi tak vše co mohu k tématu dodat. Nebo asi jen, ať se vyjádří někdo z vedení : @saffer @TomasC @MILENAJETETA

Ahoj,

vymazání killstreaku při odpojení v boji už tu dávno je a to na částech serveru, kde právě o killstreak většině hráčů jde. Navíc je to docela kontraproduktivní, hráči se budou snažit odpojit se za každou cenu, než aby umřeli. Při úmrtí je totiž jasné, že o nějaké statistiky přijdou, při odpojení by měli také, ale občas to prostě nefunguje anebo to hráči nějak obchází. Spíš bych řekl, že se hráč, který příspěvěk sepsal snaží, aby byli více postiženi hráči, kteří se odpojují opakovaně. Tímto tedy odpověď i pro něj, řídíme se podle banovacího pořádku, kde jsou jasně vymezené tresty a nemůžeme z nich jen tak vybočit jen proto, že si to přeješ anebo se ti to nelíbí. Samozřejmě existuje i stupňování trestů, které se uplatňuje právě u hráčů, kteří pravidla porušují opakovaně. Na druhou stranu nikde není napsané, co se bere jako opakované a proto může každý člen AT trestat trošku jinak. Někdo si to vyloží jako opakované a udělí delší trest, který není v souladu s BP, ale i tak je správný právě díky systému stupňování, ale jiný člen v tom opakovanost neuvidí a udělí trest pouze v rozmezí, které stanovuje BP, ale ani ten neudělá chybu. 






discord | zoubek#0456

e-mail | zs@minicraft.cz

web | soukromá zpráva/profil

•ve hře | ADMIN ZoubkovySkritek



HalFoxCZ
Sponzor++

29 postů
8 reputace

IGN: HalFoxCZ
Od HalFoxCZ » přes 3 let

Aha, také mně to napado, ale až po odeslání, a už se mi to nechtělo celé přepisovat. Jinak souhlasím, že by to mnělo být jen u těch, co mají akové přestupky opakovaně, a bylo by dobré to "opakovaně" nějak definovat, jako třeba 5× za týden. Jinak naprosto souhlasím






HalFoxCZ - just a furry MC player



Kitten_IRL
Hráč

2 postů
0 reputace

IGN: Kitten_IRL
Od Kitten_IRL » přes 3 let

 

Dobře Skřítku, chápu to, že máte určené tresty, které máte dávat za každé porušení pravidel i to, že se ty tresty zvyšují, ale co jsem viděl, tak bohužel ban za leavnutí combatu není ani na hloupých 24h. Zajímá mě, tedy jestli si myslíš, že to stačí k napravení hráčů.  Podle mě, by se kvalita hraní pvp zvýšila, protože by hráči byli odrazení od leavovaní. Nemyslím si, že by to bylo ani tak těžké implementovat. Ocenil bych tedy i názor dalších modů k mému návrhu na navýšení trestů za leavovaní combatu.








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 3 let

@saffers @RandomJmeno @TomasC






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



HalFoxCZ
Sponzor++

29 postů
8 reputace

IGN: HalFoxCZ
Od HalFoxCZ » přes 3 let

Za mně je to dobrý nápad. Já osobně bych se radši nechal zabít, než abych nesměl hrát, nemám totiž kde jinde hrát :D.






HalFoxCZ - just a furry MC player



REC
Hráč

122 postů
200 reputace

IGN: Qwuark
Od REC » přes 3 let

Byl by ještě jeden způsob jak tohle vyřešit, když hráč někoho hitne, nebo dostane hit, bude na 10 (nebo více) sekund označen že bojuje, když se v tu dobu hráč odpojí, bude to jako kdyby zemřel (hráči co mu dal poslední hit se započítá kill, hráči se zruší killstreak, dropnou věci, ...). dál s tím jak hráči lezou do no pvp, stačí dát pvp zónu tak, aby se z ní nešlo dostat do nopvp, dále by se mohl přidat příkaz třeba /spawn, který hráče teleportuje do nopvp pokud není označen že bojuje, nebyly by tak potřeba bany, myslím že tohle je dostatečný třest za pvp log.