IGN: DrAski23
Zdravím, ať si tu nej nestěžuji, tak bych chtěl prvoředě pochválit server a hezky zpracované minihry ... ALE
Minimálně 10x denně mě to kickne za fly a jesus na dropru, ve vzduchu jak jetím tak mě to klidně zasekne.
Když vyhazujete na sky pvp věci z invu pomocí myši, tak vás to kickne za impossible action / intevtory.
A celkově při skákání vás to někdy portne zpět.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chápu že optimalizovat anti-cheat není žádná prdel, aby fungoval + tohle se nestávalo ...
Ale fakt to odrazuje od hraní, když každý 10 skok v droppru vás to kickne za jesus, nebo vám to nedá win po dopadu do vody a vy jak ryba tam plavete tak 30s.
Uvědomuji si že jeden příspěvek na fóru to nezmění a určitě to neslyšíte poprvé, tak mě jen zajímalo, jestli na tom už pracujete.
Děkuji za Váš čas a případnou zpětnou vazbu,
Aski
IGN: Qwuark
IGN: saffers
Zdravím,
nyní by jsi to měl mít v pořádku. Nicméně některé detekce obsahovaly i dosti vysoký ping, což není příliš reálné odfiltrovat (nemohou být vypnuté při vysokém pingu, jelikož by toho začaly cheateři využívat). Kdyby se ti to stále stávalo, tak to sem klidně napiš.
IGN: panic_exe
saffers said:Zdravím,
nyní by jsi to měl mít v pořádku. Nicméně některé detekce obsahovaly i dosti vysoký ping, což není příliš reálné odfiltrovat (nemohou být vypnuté při vysokém pingu, jelikož by toho začaly cheateři využívat). Kdyby se ti to stále stávalo, tak to sem klidně napiš.
nechcem do toho kecat, ale ping spoof s packet checkom je asi najjednoduchejsi check aky sa da vytvorit, kedze pingspoof je cheat, ktory je cely packet based.
IGN: panic_exe
saffers said:To sice ano, ale možností pro zvýšení pingu je značné množství a pouze některé lze v rozumné míře detekovat.
Ani moc nie, ultra rare zvysenie pingu davaju packety na movement, ktore je uplne lahke checknut. Pri spartane sa naozaj nedivim, ze to ma false checky kedze na ich anticheat som vytvoril bypass aj ja s malou znalostou javy. Osobne si myslim, ze pingspoof checky su najjednoduhsie a je uplne jednoduche zistit, ci sa jedna o pingspoof alebo o zvysenie pingu. Pri tych ultra rare zvyseniach by sa logicky dalo fixnut bug.
Resp. by islo o keepAlive a to je uplne primitivne a zakladne. Nie je to najlahsia detekcia, ale keepAlive je a pomocou keepAlive vacsina znamych clientov provozuje PingSpoof resp. na tom ten modul bezi
IGN: saffers
Jak by jsi například detekoval, pokud jakákoli data jsou zpožděna v QoS jen kvůli tomu, že daný port nemá dostatečně vysokou prioritu? Zatím zmiňuješ jen packet s potvrzením spojení, kde je od klienta vyžadována stejná odpověď. Samozřejmě, že pokud ID 21H přichází v mnohem větších intervatech, tak to pravděpodobně bude zpožděné cheatem na straně klienta, ale pokud například i 22H, který obsahuje data s polohou hráče přichází s obnobným zpožděním spolu s dalšími packety, tak téměř není šance zjistit, zda se jednalo o úmysl či nikoli.