bugs • Minicraft.cz



DrAski23
Hráč

2 postů
3 reputace

IGN: DrAski23
Od DrAski23 » přes 4 let

Zdravím, ať si tu nej nestěžuji, tak bych chtěl prvoředě pochválit server a hezky zpracované minihry ... ALE

 

Minimálně 10x denně mě to kickne za fly a jesus na dropru, ve vzduchu jak jetím tak mě to klidně zasekne.

Když vyhazujete na sky pvp věci z invu pomocí myši, tak vás to kickne za impossible action / intevtory.

A celkově při skákání vás to někdy portne zpět.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chápu že optimalizovat anti-cheat není žádná prdel, aby fungoval + tohle se nestávalo ...

Ale fakt to odrazuje od hraní, když každý 10 skok v droppru vás to kickne za jesus, nebo vám to nedá win po dopadu do vody a vy jak ryba tam plavete tak 30s.

 

 

Uvědomuji si že jeden příspěvek na fóru to nezmění a určitě to neslyšíte poprvé, tak mě jen zajímalo, jestli na tom už  pracujete.

 

Děkuji za Váš čas a případnou zpětnou vazbu,

Aski








saffers
Majitel

5701 postů
7902 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 4 let

Zdravím,

děkuji za nahlášení, překontroluji to. Jakou používáš verzi klienta?






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva



DrAski23
Hráč

2 postů
3 reputace

IGN: DrAski23
Od DrAski23 » přes 4 let

1.16.1 + optifine jeslti to má na to vliv, ale pochybuji :D protože za ten jesus to vyhazovalo i kamarádku Puffeh_. který má čístou 1.16.1








REC
Hráč

122 postů
200 reputace

IGN: Qwuark
Od REC » přes 4 let
Takový problém jsem ještě neměl, používám 1.16.1 s OF, bohužel teď nejsem doma aby se na to podíval. Jen jsem chtěl říct jestli ten Jesus nemůže být pomalé připojení. To jak tam spadnete a pak minutu poskakuje že je problém, napadlo mě jestli by to nešlo vyřešit jako s pluginem na residence - když zakáže move hned vás to vyhodí, bylo by to rychlejší.







saffers
Majitel

5701 postů
7902 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 4 let

Zdravím,

 

nyní by jsi to měl mít v pořádku. Nicméně některé detekce obsahovaly i dosti vysoký ping, což není příliš reálné odfiltrovat (nemohou být vypnuté při vysokém pingu, jelikož by toho začaly cheateři využívat). Kdyby se ti to stále stávalo, tak to sem klidně napiš.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva



imperturbable
Hráč

342 postů
318 reputace

IGN: panic_exe
Od imperturbable » přes 4 let
saffers said:

Zdravím,

 

nyní by jsi to měl mít v pořádku. Nicméně některé detekce obsahovaly i dosti vysoký ping, což není příliš reálné odfiltrovat (nemohou být vypnuté při vysokém pingu, jelikož by toho začaly cheateři využívat). Kdyby se ti to stále stávalo, tak to sem klidně napiš.

nechcem do toho kecat, ale ping spoof s packet checkom je asi najjednoduchejsi check aky sa da vytvorit, kedze pingspoof je cheat, ktory je cely packet based.








saffers
Majitel

5701 postů
7902 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 4 let

To sice ano, ale možností pro zvýšení pingu je značné množství a pouze některé lze v rozumné míře detekovat.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva



imperturbable
Hráč

342 postů
318 reputace

IGN: panic_exe
Od imperturbable » přes 4 let
saffers said:

To sice ano, ale možností pro zvýšení pingu je značné množství a pouze některé lze v rozumné míře detekovat.

Ani moc nie, ultra rare zvysenie pingu davaju packety na movement, ktore je uplne lahke checknut. Pri spartane sa naozaj nedivim, ze to ma false checky kedze na ich anticheat som vytvoril bypass aj ja s malou znalostou javy. Osobne si myslim, ze pingspoof checky su najjednoduhsie a je uplne jednoduche zistit, ci sa jedna o pingspoof alebo o zvysenie pingu. Pri tych ultra rare zvyseniach by sa logicky dalo fixnut bug.

Resp. by islo o keepAlive a to je uplne primitivne a zakladne. Nie je to najlahsia detekcia, ale keepAlive je a pomocou keepAlive vacsina znamych clientov provozuje PingSpoof resp. na tom ten modul bezi








saffers
Majitel

5701 postů
7902 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 4 let

Jak by jsi například detekoval, pokud jakákoli data jsou zpožděna v QoS jen kvůli tomu, že daný port nemá dostatečně vysokou prioritu? Zatím zmiňuješ jen packet s potvrzením spojení, kde je od klienta vyžadována stejná odpověď. Samozřejmě, že pokud ID 21H přichází v mnohem větších intervatech, tak to pravděpodobně bude zpožděné cheatem na straně klienta, ale pokud například i 22H, který obsahuje data s polohou hráče přichází s obnobným zpožděním spolu s dalšími packety, tak téměř není šance zjistit, zda se jednalo o úmysl či nikoli.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva