Bug od World Editu • Minicraft.cz



DeTTroSSLP
Sponzor

2 postů
0 reputace

IGN: DeTTroSSLP
Od DeTTroSSLP » přes 5 let

Chtěl bych nahlásit bug, který se po smazání/přemístění určité plochy, objevuje v podobě velkých stínů. Několikrát jsem to řešil s Majitelem serveru, vždycky vyhověl, on na té ploše resetoval nebo opravil světlo, pomohlo to. Bohužel v posledním týdnu se ty stíny z nenadání začaly znovu vracet. Dnes jsem ro řešil se Zoubkem, ten to opravil, ale hnedka jak jsem si odešel z resky, objevilo se to tam znovu. Rád bych věděl jestli to jde opravit, nebo ne.

Děkuji.








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 5 let

Toto pokud vím se děje při používání WE normálně. Též to mám na své parcele č.4 na BC. Nevím jestli je to přímo MC nebo nastavením serverů, ale co už. Taky mě to štve. Občas ale, když odejdeš od načtené plochy a vrátíš se, tak to je chunk po chunku opravené. To platí tedy alespoň pro BCW.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



DeTTroSSLP
Sponzor

2 postů
0 reputace

IGN: DeTTroSSLP
Od DeTTroSSLP » přes 5 let

Díky za odpověď. Škoda, že s tím skoro nic nejde dělat, kromě resetování světla. Teď jestli to není náhodou, problém v té verzi WE. Bohužel se s tím budu muset naučit žít.








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 5 let

Co vím, tak se tohle dělo vždycky. Možná to opravili jako jeden z bugů v 1.15/1.16 doufejme. Jakmile bude WE bez tolika chyb na 1.15, tak se creative servery aktualizují.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



saffers
Majitel

5694 postů
7899 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 5 let

Zdravím,

 

jedná se o běžnou vlastnost editací pomocí WorldEditu. Na BuildCreativu by mělo být světlo vypočítáváno automaticky v případě, že se změní blok, který svítí. Bylo by možné zapnout přepočítávání každého bloku kdykoli, ale to by zásadně přidalo náročnost každé akce, kterou by hráč pomocí WE udělal.

Mělo by stačit buď položit na dané místo nějaký blok nebo využít příkaz //fixlighting.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva



GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 5 let

https://ctrlv.cz/vWko

WORLD EDIT Nemáš oprávnění na tuto akci.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



saffers
Majitel

5694 postů
7899 reputace

IGN: saffers
Od saffers » přes 5 let

Zdravím,

nyní by k tomu měli mít přístup i hráči.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva