IGN: IohannesPrimus
Na minihře Murder mapa Hospital patrří k nejméně hraným (a oprávněně), z toho důvodu posílám návrh nové mapy podobného stylu. Mapa "Labyrint" (viz video níže) obsahuje kromě chodeb a místností nově i dynamické prvky jako jsou různá propadla, cesta o patro výše pomocí vody, penalizování (zpomalená chůze po soul sand) při používání zkratek mezi patry, několik mobů dodávajích zvuky do hry, mizející vozík ve stěně apod. Zvolil jsem čistčí mapu bez různých ozdob po zdech apod., pokud by to bylo překážkou, mohu zkusit s tím něco udělat.
Pokud by byla mapa přidána, je nutné u ní povolit hráčům používat tlačítka, páky, dveře...
Mapu naleznete na BC pod /warp Labyrint2
a
https://youtu.be/mPtaCH19JpI
@Saffers
@RandomJmeno
IGN: IohannesPrimus
Na přání AT byly některé místnosti upraveny - zjednodušeny pro rychlejší pohyb vraha.
IGN: IohannesPrimus
IGN: IohannesPrimus
Dle vyjádření některých členů AT (@RandomJmeno) je prý mapa moc velká. Porovnal jsem to tedy s aktuálně nejhranější mapu Darkhouse.
Darkhouse: Labyrint:
49×55×18 35×29×18 [bloků]
Tím, že mapa Labyrint nemá otevřené nebe dochází ke zkreslení skutečných rozměrů. Dále doplňuji, že do mapy byly přidány další interaktivní prvky jako jsou dvě skryté truhly s třemi goldy nebo dispenser s šípy či vejci a také několik cedulek s různými postřehy pro hráče.
IGN: IohannesPrimus
Dle vyjádření některých členů AT (@RandomJmeno) je prý mapa moc velká. Porovnal jsem to tedy s aktuálně nejhranější mapu Darkhouse.
Darkhouse: Labyrint:
49×55×18 35×29×18 [bloků]
Tím, že mapa Labyrint nemá otevřené nebe dochází ke zkreslení skutečných rozměrů. Dále doplňuji, že do mapy byly přidány další interaktivní prvky jako jsou dvě skryté truhly s třemi goldy nebo dispenser s šípy či vejci a také několik cedulek s různými postřehy pro hráče.
IGN: RandomJmeno
Zdravím, došlo k nedorozumění, kdy mi @PolakJack ukazoval stavbu na /warp Labyrint.
U téhle mapy aktuálně řešíme (ne)funkčnost pistonů, než ji budeme moci přidat.
Email: randomjmeno@minicraft.cz
IGN: IohannesPrimus