IGN: IohannesPrimus
1) most mezi ostrovy je velmi snadno skočitelný od red k blue, opačně nikoliv.
screeny: http://imgur.com/a/2Sogr
2) pavučiny u blue na hlavním stromu uprostřed způsobují vyšší zachytávání ovcí a hráčů než je tomu u red.
http://imgur.com/a/tFIgy
3) u blue je tlačítko je vstupu do skryté místnosti umístěno daleko, ke vstupu do ní je nutno dvou hráčů narozdíl od red, kde to zvládne jeden.
http://imgur.com/a/BuURf
Téměř se zdá jako by to bylo úmyslné, znevýhodnit jednu stranu mapy a připojovat se jen na tu "dobrou".
+ bych měl návrh, úpravit parkud uprostřed. Je přesně ve výši hráčů a je problém je zasahovat.
připomínám warp od stavitele: /warp SW-jungle
IGN:
Mapa, je celá udělaná ručně, pár kousků s WE, nikoliv zkopírovaná, aby obě strany byly stejné...
//E Ta tvoje mapa Olympia se mi taky moc nezamlouvá. A píšu něco k tomu? Ne, nepíšu. Takže buď tak laskav a nech to být..
IGN: IohannesPrimus
Nehodnotím tady design ale faktické chyby v mapě. Jak k tomu přijde tým, ke kterému naskáčou protihráči s kamennými meči a vymlátí ho, protože můžou a druzí ne?
IGN:
IGN: IohannesPrimus
Upozorňuji na chyby, nevyvolávám hádku. Vysvětli prosím jak tedy došlo k výše uvedeným chybám, které jsem zdokumentoval screeny, jestliže byl použit k otočení WE.
IGN:
IGN: IohannesPrimus