IGN: TheNightN
Zdravím všechny hráče creativu.
V tomto návodu můžete najít užitečné WorldEdit příkazy pro usnadnění práce se stavbou. Doporučuji si návod přečíst až do konce.
V první řadě bych rád upozornil, že každý zákrok s WorldEditem můžete vrátit zpátky pomocí příkazu //undo a také nechtěné použití undo opět zvrátit pomocí //redo.
Jako první věc, co je potřeba u WE je označit Region, který se značí uplně stejně jako Residence, až na malý detail - body se označují dřevěnou sekerou (Wooden Axe).
Jakmile máte označený region, můžete již manipulovat se stavbou v regionu.
Zde najdete ID Bloků: http://www.minecraftinfo.com/idlist.htm
Zde najdete základní příkazy:
//wand : Dostanete dřevěnou sekeru, pomocí které se označuje region
//set [ID_Bloku] : Vyplní region zadaným blokem. Lze také odstranit všechny bloky v označeném regionu pomocí příkazu //set 0
//replace [ID_Bloku_který_chcete_nahradit] [ID_Bloku_který_chcete_umístit] : Nahradí blok jiným blokem, který jste zadali v příkazu
//walls [ID_Bloku] : Vytvoří zeď ze zadaného bloku okolo označeného regionu
//overlay [ID_Bloku] : V regionu nahradí povrch stavby zadaným blokem
//copy : Zkopíruje označenou stavbu
//rotate [Číslo stupňů] : Otočí zkopírovanou stavbu horizontálně o zadaný počet stupňů (90 doporučeno)
//flip : otočí stavbu vertikálně (ze zhora dolu)
//paste : Vloží zkopírovanou stavbu
//sphere [ID_Bloku] [Radius] : Vytvoří okolo kouli o velikosti zadaného radiusu
//hsphere [ID_Bloku] [Radius] : Vytvoří okolo dutou kouli o velikosti zadaného radiusu
//cyl [ID_blocku] [Radius] : Vytvoří okolo válec o velikosti zadaného radiusu
//hcyl [ID_Blocku] [Radius] : Vytvoří okolo dutý válec o velikosti zadaného radiusu
//pyramid [ID_Blocku] [Radius] : Vytvoří okolo pyramidu o velikosti zadaného radiusu
//hpyramid [ID_Blocku] [Radius] : Vytvoří okolo dutou pyramidu o velikosti zadaného radiusu
//br rock [ID_Blocku] [Radius] : Podobné /br sphere, ale lepší pro hory, skály
//replace >[ID_Blocku_NAD] [ID] : Položí block jen nad určité ID v oblasti
//replace <[ID_Blocku_POD] [ID] : Položí block jen pod určité ID v oblasti
//br height [Radius] : Udělá špičatý tvar
//br sphere #clipboard : Brush, který postaví to, co máte v //copy
Pokud máte dotazy, nápady, připomínky, napište to pod tento topic.
ID bloků si také můžete nechat zobrazovat vedle názvu bloku po stisknutí kláves F3+H. Creative inventář ale neobsahuje všechny kombinace ID, které můžete používat prostřednictvím WorldEditu. Níže je seznam nejčastěji využívaných.
Seznam horních slabů
Seznam dvojitých slabů
Naposledy aktualizováno: 22.7.2018 - Aeno_
//Doplněn seznam ID bloků, které se nevyskytují v creative inventáři. RJ
Sledůj můj twitter pro preview nových map: @thenightn
Nezapomeň mě také sledovat na twitch, pokud chceš vidět postup těchto staveb: twitch.tv/thenightn
A všechny dotazy, reporty a spamy mi posílej na skype: thenightn
IGN: Lukaskastyl
to vím davno ten world edit a ten //set tak ID se nemusi davat stači tam napsat jmeno bloku a v build creative je world edit bug že když se tam napiše enderegg tak to tam da ender egg a barrier se dava takhle //set barrier a enderegg takhle //set enderegg
Na co koukáš?😃
Nic tady není.🙄
IGN: Lukaskastyl
IGN: WicroGames
IGN: Obchodnik003
Chcel by som sa spýtať dá sa nejako náhodne rozostaviť blocky? napr rudy do zeme a pod. Hlavne kvôli veľkým projektom kde je obtiažne robiť túto náhodnosť manuálne.
+ Formality na ktoré zabúdam na začiatok Zdravím, Môžem vás poprosiť... a na koniec ďakujem Obchodnik003
IGN: SadEmo
@Obchodnik003 Určitě ano. Stací např označený stone či jeskyni označit, a napsat za co jí chceš replacnout např. udělám jeskyni ze stonu a napíšu toto //replace 1 50%1,10%56,10%15,10%16 A vysvětlivka jse takováto: Nahrazuješ stone znovu za stone ale už s přimíchanými bloky óréček. 56= dia ore 15= iron ore 16= coal ore. A za pomocí procent si určíš množství kolik jakých óréček tam bude :).
Buď sám sebou, všichni ostatní už jsou totiž zabraní.