Jak si zakoupit VIP nebo Sponzora? • Minicraft.cz



RandomJmeno
Sponzor++

2198 postů
1135 reputace

IGN: RandomJmeno
Od RandomJmeno » přes 7 let

Na serveru aktuálně máme tyto premium hodnosti, více informací o výhodách a podobně nalezneš na příslušné stránce.

Každá z hodností obsahuje nějaké výhody oproti "hraní zdarma". Všechny výhody jsou popsány na odkazech výše. Platí, že Sponzor je ve všech ohledech lepší oproti VIP, jelikož obsahuje i všechny výhody VIP.

 

Platba probíhá pomocí SMS. Cena se poté odečte z kreditu nebo ji dostaneš v následujícím vyučtování v případě paušálu.

 

Pro správně provedenou platbu a korektní přidělení hodnosti na serveru je nutné dodřžet několik podmínek:

  • SMS je nutné odeslat v přesném tvaru podle předlohy a na zadané číslo. Nepřidávej žádné mezery navíc a nick napiš přesně tak, jak ho používáš na serveru. Na velikosti písmen nezáleží.
  • U operátora musíš mít povolené SMS platby, často nazvané jako "Premium SMS" nebo "Premium Rate SMS"
  • Kredit minimálně stejný, jako stojí daná hodnost a nevyčerpané denní nebo měsíční limity

O správně provedené platbě jsi informován/a pomocí příchozí sms. Tuto sms si prosím uchovej, nalezneš v ní i kontrolní kód v případě reklamace. Příchozí SMS také může sloužit jako důkaz o vlastnictví účtu v případě zapomenutí hesla od účtu.


FAQ

Po odeslání SMS se mi zobrazí hláška "Zprávu se nebodařilo odeslat", "Chyba odesílání" apod. O co jde?

  • Nemáš povolené sms platby.

Za jak dlouho hodnost dostanu?

  • Běžně trvá přidělení hodnosti do jedné minuty od odeslání sms. Maximálně však 5 minut.

Přišla mi zpráva, že hodnost byla aktivována, ale na serveru ji stále nemám, co mám dělat?

  • Kontaktuj nás na emailu reklamace@minicraft.cz a přilož přesně odeslaný tvar sms s časem a datumem odeslání. Po překontrolování platby ti hodnost přeaktivujeme.

Mám již na serveru zakoupené VIP a chtěl/abych Sponzora, mohu získat slevu?

  • Aktuálně toto nabízíme pouze na našem Store.

Jak dlouho mi taková hodnost vydrží?

  • VIP i Sponzor je napořád.

Hodnost jsem si koupil/a dříve a teď mám jiný nick. Přesunete mi ji na nový?

  • Ano, stačí zažádat na emailu info@minicraft.cz. Pokud se jedná o přesun při změně jména u originálního účtu, přesuneme ti hodnost vždy. Pokud chceš hodnost přesunout z warez účtu na jiný warez účet, přesuneme ti ji maximálně dvakrát.





Email: randomjmeno@minicraft.cz

Moje fakty o Minicraftu

Můj YouTube kanál

Můj Twitch

Můj Instagram