Je to zle? • Minicraft.cz



GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » okolo 1 roku

Řekl jsem si, že už bych mohl odpovědět po těch pár dnech, tak tady to je.

1. Nic se tu neděje / nedělá

Nikdo neříká, že je třeba dělat nové minihry. Všichni víme, že upadají. Jde o to, že nikoho ani nenapadne nějak vylepšit něco stávajícího. Udělat něco, co by bylo spestřením. Aktuálně jediné spestření byl update 1.16 a 1.18 na Survu, když nepočítám update Techniku, kterej se hrál týden a pak zase upadl v zapomění. Jak jsem již psal poté v bodu 4., tak čas není to, co tu je špatně. (Zase ze sebe nedělej důchodce. Si o rok nebo 2 starší jenom.) Špatně je ten přístup. Pokud tedy opravdu něco řešíte nebo se o něco snažíte, možná by bylo fajn to dát nějak najevo, aby bylo vidět, že se tu něco dělá.

Mimochodem... doslova první server, na kterej jsem se po jaký době připojil changelog má. Je to Basic. Nevydává se každý den, ale každých několik dní a s tím jak je udělaný se  mu tenhle nemůže rovnat ani náhodou. Teda krom skutečnosti, že jsem to dostal přes sdílko, protože to maj na disu, kterej nemám.

Proč ostatní servery, které byly před pár lety podobně velké jako Mini, mají aktuálně skoro 2x tolik hráčů zatímco Mini rychle umírá? Čím to asi bude? Již zmíněný server (a to beru jen jako příklad, nikoliv něco extra) má zhruba stejné množství členů v AT a tuším, že o pár builderů méně. Přesto se ta kvalita staveb, či toho jak je to detailně udělané pohybuje na znatelně vyšší úrovni než zde. Proč? Protože to AT baví a vyhrajou si s tim a ne z povinnosti sem tam přijít, protože musí. Mnohé z toho, co mi bylo ukázáno nebo jsem viděl na vlastní oči je prostě skvělé a ještě před lety bych řekl, že to je nevídané. Ale tady to s podivem neni, když se o těhle věcech pravděpodobně ani neví.

 

2. Pohled vedení

Ano, priority, ale ty jsou tu trochu někde jinde. Možná kdybys sledoval i dění v jiných hrách nebo studiích, tak si mohl vypozorovat před lety, že třeba Blizzard nedělal doslova NIC, co by nevyužilo alespoň 10% hráčů. Tzn opravy chyb, či detaily. Tohle je tomu podobné. Tady sice nějakej ten bugfix je, ale dělání detailů, které by hráči ocenili tu není.

10 minut byla nadsázka, ale spočítal jsem si, že i kdyby ti trvalo zkopčení do schematiku 1 ostrova 2 minuty (což lze stihnout mnohem rychleji), tak by to bylo něco kolem 50 minut a ne hodinu a půl. Zkopčíš a pak jen letíš a pastuješ. Easy. Nemám tušení, co si přitom dělal a nevím jestli to chci vědět, ale vím, že to jde daleko rychleji.

Mimochodem to byl jen příklad.

 

3. Zametání skvělých nápadů pod koberec

Hned ze začátku nesouhlasím. Spoustu nápadů je velmi jednoduchých, snadných a přitom mají větší dopad a hráči by je ocenili. Nic nemusí být extra velké, pro to, aby to bylo dobré. Tzn se dostáváme k řčení "kvantita neni kvalita".

"Novinky na serveru děláme v několika členech a všichni mají omezený čas, který mají k dispozici. Jsme ale otevřeni i realizacím návrhů ze stran hráčů jako tomu bylo v minulosti třeba u obchodu na Survivalu a Oneblocku. Někteří hráči mohou mít v dané problematice solidní přehled, který na to mohou využít." - Nádherný příklad verbování. Mám dojem, že pokud by hráči viděli smysl v tom něco takového dělat na umírajícím serveru, kterej se evidentně ani nesnaží zachránit, tak jich to tu dělá mnohem více. Oni totiž raději půjdou na server s budoucností.

Dále opět nesouhlasím. Denní báze je každý den. (Nebo téměř.) Ovšem jaksi si v changelogu nevšímám snad ničeho, co si zde zmínil. Jako promiň, ale koho z těch 20 hráčů, co sem tam dojdou na BC, ohromí přidání stovky dalších hlav?

 

4. Čas a peníze

Nemám co dodat.

 

5. Realizace a způsob změn

Klidně ho sem hodím se vším všudy. MOŽNÁ ještě dnes.

Myslím, že každý, kdo umí nějak stavět, tak pozná stavbu, která je hodna přesunu na daný svět, či na světy nebo do veřejného schematiku pro dodělání na BC.

Nevím, kde bereš stovky GB. Sám si občas tvořím jednu svou mapu ve WorldPainteru 30 000 x 30 000 a ta by mohla mít celkem tak 20-25GB. (RIP moje ramky a CPU.)

Dynmapa by měla smysl jen v případě, že se bude na co koukat. Ne na rozgriefovaný baráky na všech 3 stavěcích mapách. (Proto jsem ji navrhl čistě jen na Města a následně na všechny 3 BCS.)

 

6. Neaktivní AT

Jop, to se stalo tak poprvý za rok. GG aby se neřeklo že?

Osobně ty požadavky nevnímám nějak zvýšené krom hodnocení AT podsebou.

 

7. TomasC

Pamatuji si to dost živě. Vím, co jsem slyšel i viděl. Mám celkem fotografickou paměť.

Tak to použijme a zakažme tohle zaprodávání se. BTW o tom builderovi nevim. .... Nebyla to Bejbyna náhodou? To by mi pak ta sračka, co napsal Kaktus na tu jednu petici, dávala větší smysl.

 

8. Aktuálně zbytečné minihry

To jsou Survival mapy tak moc náročné oproti celé minihře? To nevím jak děláš teda. Nicméně proč lze mít klasický nebo modovaný Surv, který je úplně bez lagů a přitom nemá nic, co by jej optimalizovalo? Mno... proč tady máme tunu úspornejch opatření jako třeba odebírání UI nebo snížený spawnrate? To jen tak mimo...

Situace s SheepWarfare byla dost odlišná, protože v té době tu ještě nějakej hráč byl. Na streamy je fajn, ale ani ty tady už nejsou, což je škoda.

Mno, dobře... a co ostatní nehranné minihry? BTW stačí rozeslat mail ve hře všem, co na Sky Islands něco měli a prostě to deaktivovat. Pak by se to jen zaplo, přesunulo najednou a hotovo. Opět ušetřené peníze.

 

9. Reklama

To přitáhne leda tak děti, co se sem 2x napojí, budou toxicčtí a půjdou pryč. Je jasné, že streameři ani YTbeři jen tak nepřijdou. Možná by se mělo zvážit zvýšení výhod u těchto ranků, když by byli aktivní v propagaci. Například YT+, kde by měl o něco větší práva než sponzor, ale menší než S++, když má klasickej vyšší než VIP, ale menší než sponzor. To stejné u streamera. Nějak by se domluvit s několika určitě šlo, aby tu sem tam zašli.

Příkazy zajímají hráče, kteří vědí, jak tu hru mají hrát. To jsou ti starší především. Ach... fakt tě budu muset učit reklamu. To snad neni možný... Tím, že tam hodíš i tohle, tak jí rozšíříš i na starší a znalejší hráče než na kiďáky, co jdou stejně radši na Hypixel. A věř mi, když mluvím o reklamě, když jsem tohle probíral snad celou střední.

18 měsíců trvalo postavit, protože na tom pracoval kaktus prakticky sám a nechtěl si nechat pomoct. Mno... a taky na to snad celej jeden rok z vysoka házel bobek. Tzn 6-7 měsíců je reálný čas.

Opět se zeptám. Proč je možné na jiných serverech stavět úplně nové lobby pro každé roční období a event a tady ne? Myslím, že udělat 1 verzi, kterou sem tam předělat není něco tak náročného.

 

10. Výročí, svátky, eventy

Ono když se něco vymyslí a pak udělá, tak se to pak dá jen opakovat, protože už budete vědět jak na to a budete to mít předpřipravené (krom staveb).

Jo a třeba na Velikonoce by jste mohli přestat dělat ty obří vejce a zaměřit se trošku na decentnost. Tzn dát sem tam hlavy třeba a víc kytek na zemi.

 

Když si to celé tak shrnu, tak si vlastně říkám... Proč se ***** vůbec snažim. Stejně se nikdy nic nezmění.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



samochalupka
Sponzor++

168 postů
64 reputace

IGN: samochalupka
Od samochalupka » okolo 1 roku

Ahoj,

ja len chcem podotknúť ako písal GejmronCZ: Pokud tedy opravdu něco řešíte nebo se o něco snažíte, možná by bylo fajn to dát nějak najevo, aby bylo vidět, že se tu něco dělá.

V tom má úplnú pravdu. Vy možno robíte na niečom čo navrhol hráč na forku ale ked nepríde žiadna odozva že sa na tom naozaj robí tak čo si my máme o tom myslieť? Robia tam vôbec niečo? Prečo im to vždy tak dlho trvá? Prečo nenapíšete napr.: po týždni alebo dvoch info v akom stave je rozrobený daný projekt?  

Príklad: Hráč na forku napíše návrh na novú minihru, hráči s tým súhlasia dokonca aj admin team. Ale prešlo pol roka a nič. Prečo ty @saffers nenapíšeš alebo niekto z at po 2 týždňoch v akom stave je rozrobený daný projekt? Podľa mňa by sa mal zaviesť takýto systém a potom sa vyhnete takýmto vláknam. Potom budu hráči vedieť, áno robí sa na tom pohode. Nie je to nič ťažké. Aj vy aj my budeme šťastný. No nebolo by to krásne? <3

 








ImB0T
Sponzor++

1073 postů
1395 reputace

IGN: ImB0T
Od ImB0T » okolo 1 roku

Čaute,

Gejmron prosím ťa s tou tvojou fotografickou pamäťou prestaň, lebo už som ti na serveri jasne napísal, ako to v tom čase bolo. Saff ti tu tiež jasne napísal, že to máš pomýlené, tak neviem z akej galaxii berieš tieto informacie. 

Čo sa týka zvyšku, všetci majú podľa mňa v niečom pravdu, akurát je škoda, že zas je celá táto téma písaná v hrozne negativnom štýle. No a ohľadom nových nápadov, väčšina čo som navrhoval bola zrealizovaná, prípadne ako spomínal Saff napr. na novom Oneblock shopu som sa sám podielal, resp. ho z väčšiny urobil. Ohľadom pridávania nových minihier, tak k tomu som sa x krát vyjadril už pred pár rokmi, že treba urobiť jeden server, kde sa budú na týždennej/dvojtýždennej báze striedať minihry - tá, ktorá bude mať najväčší úspech sa môže neskôr pridať natrvalo. Tento nápad vznikol možno pred 3 rokmi, keď som mal call so Saffom na Teamspeaku a riešili sme tušim bedwarsky. Toto je návrh, pri ktorom si naozaj myslím, že je veľká škoda, že nebol stále zrealizovaný. 

Zvyšok čo ste písali nejdem nejako riešiť. Ak si taký profík v reklamách, že už v druhej správe píšeš, že "hádam nemáš Saffa učiť, ako robiť reklalmu", urob si vlastný server, urob tam reklamu podľa seba a určite tam budeš mať 1k ľudí denne, lebo si to študoval v škole :D.. 

Držte sa všetci,
Bot








tophx
Developer

1006 postů
748 reputace

IGN: tophx_
Od tophx » okolo 1 roku

Zdravím,

něco jako Arcade by šlo, jen si je potřebné uvědomit, že naprogramovat do toho jednu minihru zabere klidně 3 týdny a to nepočítam logiku (jádro) Arcade.

Nevím zda má smysl to dělat, jaký zájem by byl.

Ale ja vždy rád programuju minihry.






Poslat zprávu na webu.


E-Mail: dev@minicraft.cz



ImB0T
Sponzor++

1073 postů
1395 reputace

IGN: ImB0T
Od ImB0T » okolo 1 roku
tophx said:

Zdravím,

něco jako Arcade by šlo, jen si je potřebné uvědomit, že naprogramovat do toho jednu minihru zabere klidně 3 týdny a to nepočítam logiku (jádro) Arcade.

Nevím zda má smysl to dělat, jaký zájem by byl.

Ale ja vždy rád programuju minihry.

Cauko,

jasné, však to beriem, ale vieš kopec minihier na serveri už bolo, len pre nedostatok hráčov sa odobrali, takže by sa len v tom systéme striedali povedzme každých 8-10 dní... Taktiež napr. minihra TNTrun, ktorú som urobil tesne pred odchodom z AT by sa tam mohla pridať, boli urobené už aj mapy... Ja by som si extrémne rád zahral povedzme aj túto minihru. 

V každom prípade na minicrafte si ja osobne myslím, že by tento spôsob menenia minihier mohol fungovať fajn, kedže dlhodobo sa nejako minihry nechytajú (jasné, až na pár výnimiek). Po pridaní napr. BuildBattle sa to hralo 2-3 týždne celkom aktívne, potom tá aktivita už šla doprdele (aspoň čo si pamätám).

 








samochalupka
Sponzor++

168 postů
64 reputace

IGN: samochalupka
Od samochalupka » okolo 1 roku

@tophx zmysel to má určite, treba to skúsiť. Ja si myslím ak dam budú zaujímavé minihry ktoré budu ľudí baviť tak by sa to chytiť mohlo. 

Napríklad ako ten TNTrun bol by tam týždeň a v nedeľu večer by sa zmenila minihra. 

Mohli by sa pridať aj odmeny za napríklad najviac wins alebo kills. Rátalo by sa 1,2,3 miesto. 

Ako coins, alebo aj hodnosť vip atd... Mohlo by sa toho vymyslieť vela.