Je to zle? • Minicraft.cz



samochalupka
Sponzor++

168 postů
64 reputace

IGN: samochalupka
Od samochalupka » okolo 1 roku

Vytváram toto vlákno na žiadosť @GejmronCZ, zmienil to v 2 príspevkoch. Tak napíš čo máš na srdiečku a ja sa k tomu poprípade vyjadrím tiež. 

 








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » okolo 1 roku

Dobrý den všem .... a věřte mi, že ho nebudete mít na dlouho, protože si už nebudu brát servítky a nebudu s vámi jednat v rukavičkách jako doteď.

Pro lepší přehlednost to raději udělám v bodech.
 

1. Nic se tu neděje / nedělá

Tento bod míří speciálně na vůdcovské pozice AT, ale ani ostatním se to nevyhýbá úplně. Jde o to, že server upadá. To je holý fakt. Jenže než, aby se s tím něco dělalo se na to kašle a kouká se do grafů a tabulek jako u podělanýho korporátu. To je špatnej přístup, kterej vede k bodu 2.
 

2. Pohled vedení

Vedení, tzn hlavně saff, kouká na všechno primárně zkrze čísla, grafy a statistiky. Díky tomu jsme si mohli dělat srandu, že Zombies je hranná minihra, ale pokročilo to tak daleko až to není zdravé. Tady se již delší dobu dělá stylem, dokud to má "čísla", tak je to vpohodě. Ne pro zlepšení zážitku, ne pro nalákání nových hráčů, ne pro uspokojení komunity. Tenhle pohled je už dávno pryč a mrzí mě, že jsem to ignoroval a přehlížel tak dlouho. Stalo se to, když mi saff odkýval nápad na náhled ostrovů na SB, který by trval někomu s právy max půl hodiny úplně se vším. Mno, saffovi to trvalo asi 14 dní a ani se nepřidali porty do /is reset jak jsem žádal, ale jen připsal názvy warpů. Vsadím se, že to je jen jeden z mnoha případů, kterých mají ostatní více.
 

3. Zametávání skvělých nápadů pod koberec

Ať už v mailu, či na komunikačních platformách nebo zde na fóru je obrovské množství úžasných nápadů. Spoustu z nich bylo schváleno, byli vypiplány ze všech stran, ale stále tu nejsou. Chápu, že přidávat týmové minihry nebo celkově nové je v aktuální situaci zbytečné (viz nedávná krátká debata o Anni), ale jsou zde i nápady, které zaberou na přípravu minimum času a mnohdy není třeba ani nic programovat. Tento přístup vede k neochotě hráčů cokoliv navrhovat a snažit se o zlepšení serveru. (Toto mám potvrzené, protože jsem v poslední době zaznamenal zvyšující se počet takových hráčů, kteří se mi nebáli to říct.) Zde teda ani AT zrovna nepomáhá, protože co si hráč nenavrhnou, to zůstane takové jaké je na věky věků.
 

4. Čas a peníze

Převčírem jsem byl konfrontován @MyDarkDesires, že by přece saff nepracoval na serveru tolik, kdyby mu to nevynášelo hodně peněz. Můžu s klidem říct, že s aktuálním počtem aktivních, či neaktivních serverů (co minihra, to server) a tím jaký HW to je, se tato částka měsíčně snadno dostane nad 10K (neznám přesné částky, ale typuji, že to bude mnohonásobně více) a to příjmy z něj nemohou v žádném případě pokrýt. Zároveň sám saff několikrát opakoval, že se nad 6h denně serveru věnovat nemůže. To bereme, to je vpořádku a i tak je to opravdu hodně času. Nicméně záleží co se za tu dobu bude dít. To, jestli si vybere udělat snazší věcičku, která však nezmění vůbec nic a hráči jí v žádném případě ani nepocítí, nebo něco, co bude mít nějaký pozitivní dopad na celý server a bude to stát podobně nebo méně času. Vy, co sledujete changelog, tak víte co. Taktéž, že prý jsou DEVs placeni, o čemž já solidně pochybuji a proto od nich na serveru nevidíme vůbec nic. Opravdu skutečně jediný, který je v tomto aktivní je Yomo se svým pluginem na Survu a to už ani neni v AT.
 

5. Realizace a způsob změn

Nejsem jediný komu vadí jak se tu něco (ne)mění. Rád bych tedy stanovil jakési prioritní věci, které by se měli dělat.

1. V první řadě aktualizace na nejnovější verzi. 2. Nápady, jenž byly schválené a probrané a jen čekají na realizaci (Začal bych od nejjednoduších.). 3. Zbrusu nové věci typu Dungeons, které měli být zrovna na Survu.

Už se mne včera ptal jeden hráč, "kdy budou ty města?". Pro ty, co nevědí to VELMI ZJEDNODUŠENĚ popíšu. Jedná se nápad o vytvoření světa na Survu s názvem Města, kam by se přemístili velké stavby, místa a ostatní stavby s podmínkou, že jsou alespoň trochu na úrovni. Nikdo by nemohl stavět ani ničit mimo resku, kterou by vždy vytvořil AT jednomu hráči a pokud by chtěl, měl by kdykoliv možnost si zažádat o její zvětšení nad limit své hodnosti. Důsledkem by bylo vytvoření několika měst, která by se skutečně rozvíjela a zvětšovala. Také by se veškeré mob farmy omezili na tento svět a farmy typu guardian by byly veřejné avšak POUZE na tomto světě. Tím se může zvýšit spawnrate mobů a zvýšit limit spawnerů na chunk na 15, což urychlí farmění a job Lovec bude po letech opět k něčemu dobrý.

Zároveň s tímto se pojí nápad s BCS nebo-li BC Světy. To byl nápad o vytvoření 3 světů na BC podle stavebního stylu (modern, fantasy & medieval, sci-fi), přičemž by tomu odpovídal i styl generace. Sem by se měli dávat stavby hráčů, které jsou na úrovni a hodí se sem, protože jsou čistě dekorativní. Účel těchto nápadů je prostý. Snížit zatížení Survu stavbami, které dlouho leží ladem nebo jsou na starých světech a bylo by vhodné je jaksi archivovat, aby nebyly ztraceny v nekonečných zálohách. Ještě dodávám, že jsem navrhl i to, aby byly některé nedostavěné stavby přidány do určitého seznamu schematiku, ze kterého by hráči mohli tyto stavby vybírat, dostavět a nechat přesunout na daný svět na BCS.

K tomu všemu se pojí i nápad dynmapy, která jak mi bylo řečeno, na serveru je a bylo by třeba ji jen otestovat a spustit. Konečně by mohla být komunita hrdá na to, co zde buduje dlouhá léta a uvidí to i ostatní. Jistě, že výběr staveb má mouchy, protože je to subjektivní, ale každý tak nějak pozná, co ano a co ne. Pro tuto možnost jsem založil tabulku, kam píši resky, které za něco stojí (ani náhodou tam nejsou všechny), kde jich je v tuto dobu +- 159 a to jsem prolétával jen já a ani nedokázal projít všechny nicky, které jsem si zapsal.

Náhled jak taková tabulka vypadá vám dávám zde.
Samozřejmě takhle odvržených nápadů bylo více. Ten můj je jen pro příklad, ale bylo by vhodné jej realizovat.

 

6. Neaktivní AT

Toto kontroverzní téma je tu již dlouho a vždy se z toho snaží někdo vybruslit. Již ve své recenzi jsem toto nakousl. Mno, odpověď tam vidíte sami. Mohu konstatovat, že komu jsem odpověď ukázal (samozřejmě i s mým postem), tak se nehorázně vytlemil a to jak lidé u nás ve skupině na messu, tak pár hráčů na serveru. Tedy můžu pogratulovat. Opět si to dokázal saffe, opět si nás hezky pobavil.

Pokud by totiž to, co píšeš (část o AT) byla pravda, tak je v tuto chvíli jiný Operátor, Leader, 2 admini jsou pryč a pár dalších členů a builderů také včetně donedávna neaktivní @ChocolateLPCP. Zde na Mini totiž už dlouhou dobu (většinou) platí, že čím vyšší rank, tím méně aktivní. Uvidíme jak dlouho to vydrží novým adminům. (Zbytek odpovědi z recenze máte osvětlené v bodu 4.)
 

7. @TomasC

Tomáš je Tomáš a proto si zaslouží vlastní bod. YAY Mé zkušenosti s ním jsou... vpořádku řekl bych. Nicméně jsem viděl nebo slyšel věci, které jsou silně proti a je jasné, že by je vedení nejraději nechalo utajené nebo je utajilo. Mnoho hráčů takovou možnost jako já nemělo a i tak si na něj udělali svůj obrázek. Nicméně to, co je aktuálně nejhorší je neaktivita. Já sám na vlastní oči jsem viděl Tomáše na serveru po snad celém roce až včera! To je neskutečný. (Ano vím, že někdo říkal, že tu byl snad někdy v listopadu nebo kdy na chviličku jenom. A následně předevčírem, kdy byl podle hráčů k nevydržení.) Já už ani nevěřím, ale snad tu má pořád hlas hráčů nějakou váhu a mohou si říci, koho chtějí a koho ne v AT. Kdysi, když byl poprvé Legenda mod jsme ho s Rektrs Squadem (leksova a pepova skupinka) odtamtud nechali vyhodit, protože byl hroznej. (Přehlédnu teď, že při příštím náboru byl vzat znovu kvůli odchodu Rektrs Squadu na jiný server a tedy začala "Doba temna" jak tomu někdo říká.) To proběhlo po tajném několikaminutovém odposlechu saffa našich upřímných názorů na TS. Za tuto metodu můžeme vděčit ForeverNobodymu, pokud si ho tu někdo ještě pamatuje. To byl mod s právy skoro jako admin. Díky této události také přibyla do přihlášky otázka, jestli jsme na serveru oblíbení.

Navrhuji tedy založit oficiální hlasování a nechat rozhodnout hráče. Proč? Protože se setkávám neustále s větším počtem hráčů, kteří nejsou s jeho působením spokojeni, či jsou přímo naštvaní.

 

8. Aktuálně zbytečné minihry

Here we go... Bod, na který spousta z vás čekala. Je sice pěkné mít hromadu miniher, ale většinu z nich nikdo nehraje. Už jen proto, že potřebují více hráčů nebo nejsou tak zábabné. Velkou výhodou bude velké ušetření peněz a hráči (pokud vůbec nějací jsou) se rozloží do zbývajících miniher.

Z aktuálního seznamu doporučuji vyházet tyto (a pečlivě archivovat!): Sheep Warfare, Retro SW, Dropper (už předtím měl problém s aktivitou, ale hráči ho chtěli), Castaway, Sky Islands, Vanilla.

Předělat PvP na Prison, protože to je to stejné, ale lepší a zábavnější (a naženou se lidi díky známému jménu minihry)

 

9. Reklama

Není žádným tajemstvím, že Minicraft má jedinou reklamu na hlasovacích stránkách. Což je teda podle mého neskutečně špatná a nevyužitá minihra. Tady je potřeba ukořistit nějaký počet YTberů, TTkerů (ačkoliv to je degenerativní tak, že nevim jak se na to může někdo dívat) a případně Streamerů, kteří budou aktivně promovat tenhle server. Jaký počet? Nejlépe alespoň 10. Kdysi to šlo, tak proč ne dnes?

Minicraft má ze všech serverů, které jsem kdy navštívil nejlepší nastavení příkazů. Využij toho saffe, přihoď to do reklamy. Třeba "Nejlepší nastavení příkazů na CZ/SK scéně!" Hoď to do MOTD, do popisků serveru na hlasovacích stránkách, všude jim to narvi! Tě snad ještě budu učit jak máš dělat reklamu... achjo.

Konkurence je tvrdší než kdy dřív, když se to tu tak nechalo zchátrat, tak do toho. Musí se tu někdo snažit.

A abych nevynechal ani buildery, tak bych začal přemýšlet o novém hlavním lobby a to nejlépe do výročí. A prosím... ať není tak brutálně velké. Bylo by totiž fajn udělat 1 lobby na každý rok, které by se měnilo na výročí. Následně by se udělali jeho modifikace na různá období/eventy, což je snazší než stavět nové na každou kravinu.

 

10. Výročí, svátky, eventy

Jsou to vzácné události, které mohou nahnat lidi, pokud se budou správně propagovat.

Například Velikonoční minihra by měla být... zábavnější. A ať už se střílíme vajíčkama po palici nebo zabíjíme králíky, tak by to mělo stát za to.

Všechny by měli stát za to. Tyto speciální minihry, eventy a všechno bych viděl jako možnost si nahrabat větší množství exotických odměn v relativně krátkém čase a to tak, aby to všichni využili na celém serveru. Může to přilákat jak nové, tak staré hráče. Třeba si řeknou, že to tu zas zkusí, že to tu nebylo tak špatné tentokrát a vrátí se.

Je třeba to udělat šílenější. Konkrétní případy dám sem ↓

Velikonoční minihra - Různé efekty na lobby i minihře, správně navozená atmosféra, speciální gadgety získatelné pouze po dobu eventu, jump boost 5 na lobby, speed 2 na lobby. (Případně tyto 2 efekty přidat k přeměně na slepici a tu pokud není, tak otevřít po tuto dobu pro všechny.) + slow fall.

Výročí - Elytra a rachejtle pro všechny na lobby v nekonečném množství. Samovolně se spawnující výbuchy barevných rachejtlí různých tvarů po celém lobby (pouze veselé barvy). Získávání coinů po dobu eventu 150%. Permanentně aktivní speciální balonek na lobby pro všechny.

Halloween - Temná atmosféra. Particely bedrocku stoupající z podlahy po celém lobby. Každý hráč bude mít defaultně nasazenou dýni na hlavě. Fly na lobby povolen všem premium hráčům. Mount Posmrtný kůň odemknut všem hráčům. Všem premium hráčům odemknuty postavičky Ďábel, Duch, Upír, Čarodejnice, Skeleton, Enderman.

Hrači budou mít permanentně aktivní postavičku Upíra.

VIP budou mít aktivní křídla typu Křídla #2 celé černé. Permanentně aktivní balonek Zombie.

SPONZOŘI křídla typu Long v barvách černá, fialová, červená. Permanentně aktivní balonek Duch.

S++ křídla typu Dragon v barvách fialová, černá, černá. Permanentně aktivní balonek Dračího vejce.

Hráči, kteří vlastní jeden ze speciálních ranků kdekoliv na serveru (Eventer, YT, Streamer, TT,...) křídla typu Angel #2 v barvách černá, fialová, černá. Permanentně aktivní balonek Houbová kráva.

Vánoce - Každý premium hráč bude mít na lobby někde zašantročený dárek (block hlavy) s hologramem jeho nicku. Ten mu dá náhodné věci na minihru, kterou za poslední týden hrál nejvíce. Koulovačka na lobby? Proč ne?! Ten, co dá více headshotů sněhovými koulemi vyhrává...random tag. ;)

Na lobby bude sněžit a každý si bude moci pustit přes jukebox nějakou koledu z výběru. (ANO! Včetně těch nejúspěšnějších parodií, které všichni milujeme!)

Nový rok - Elytra a rachejtle pro všechny na lobby v nekonečném množství. Samovolně se spawnující výbuchy barevných rachejtlí různých tvarů po celém lobby (všechny barvy). Permanentně aktivní speciální balonek na lobby pro všechny. TNT gadgeta v nekonečném množství pro úplně každého na lobby. Ten, kdo odpálí nejvíce hráčů vyhrává 5000 coinů.

 

Zatím mě víc věcí nenapadá, tak vám, co jste to dočetli až sem děkuji a koukejte tam hodit lajk. Za ty asi 4 hodiny práce chci 40 lajků! :)






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



Amelii_
Sponzor++

194 postů
116 reputace

IGN: Amelii_
Od Amelii_ » okolo 1 roku

Nenapadlo tě třeba že je to zajímat nebude? Si myslím že se zbytečně snažíš něco změnit. Saffovi určitě dochází že server už nefakčí, pár názorama nic nezměníte.

Můžeš si udělat svůj server a vložit do toho svý peníze, svůj čas.

Fr dissovat členyAT  za neaktivitu když si v AT v životě nebyl je dost nemístný, JÁ jsem tedy byla v at pokaždé jako builder, ale taky to bylo na držku. Někteří mají školu, do toho práci nebo brigádu. Samozřejmě když nemají čas tak tam nemají co dělat, ale to už je na saffovi co s tim udělá

Idk jestli třeba furt nejsi dotčenej že tě pokaždý v náboru nevzali

Gejmrone, nvm kolik ti je ale určite si přes 20 let starý, začni žít normální život fr :D

Si myslim že by si měl přestat řešit majnkrafty a jít dělat něco jinýho

 






Šulínek.



samochalupka
Sponzor++

168 postů
64 reputace

IGN: samochalupka
Od samochalupka » okolo 1 roku

1. Reklama: Vraj hráčov čaká ten pravý nárez zábavy, haha. Premenoval by som to na prvý nárez nudy. Dalej : Takmer každý týždeň je tam veľký update, haha dobrý vtípek. Naposledy bola pridaná minihra ThePit, posledný veľký update. Ak dobre viem. Do dnes od tej minihry nebol veľký update, a tá minihra je tam pár mesiacov. Dalo by sa povedať že táto reklama doslova klame a je zavádzajúca. Takže by som to nebral ako reklamu. Youtubery no neviem, ja osobne som videl asi 2-3 s takýmto rankom, či niečo natáčajú neviem. Nie je na nich žiaden link, ani na serveru ani na discorde (pokiaľ viem). 

2. Tá neaktivita GejmronCZ to presne vystihol, Leader ktorý by mal riešiť problémy v admin teame. Vyriešil to najlepšie neaktivitou. 

Hrajem na tomto servery cez 2 roky, a som rád že som vystihol dobu kedy boli pvp minihry aktívne. 

Vážne je mi ľúto že admim team aj samotný saff to nechali zájsť tak daleko že ich naprosto odrovnali. 

Kitpvp, pvp, skypvp boli dobré minihry kým ste ich nenechali spadnúť. My hráči za to nemôžeme ale vy a to musí byť jasné každému.   

Server padá z kopca a admin team sa ho nesnaží vytiahnuť hore ale nechávajú ho padať stále nižšie a nižšie. 

Zdá sa mi že niektorý z admin teamu tam len chodia preto že majú ten rank: moderátor, helper, admin. Len aby ho nestratili. Chodia tam len z povinnosti. 

čo viac dodať, už len čakám kým príde saff alebo admin a vyjadrí sa za nich všetkých aký sú oni svätý, ako oni nemajú čas lebo majú svoje povinnosti. Tie klasické kecy stále sa opakujúce. 

Zatiaľ všetko. 

 








xKuxiii
Sponzor++

2 postů
4 reputace

IGN: xKuxiii
Od xKuxiii » okolo 1 roku

Ahojte,

Keď už tu bola spomenutá neaktivita na minihrách, rozoberme si napríklad také Kitpvp. Ku kitpvp poviem len toľko, že ste sa stále sťažovali, že minihra nebola vybalancovaná, ale po vybalancovaní ste tam prestali hrať, pretože nikto z vás nemohol byť op, ako to platilo na starom kitpvp. Takže za to môžeme my, že sme len splnili vaše požiadavky. 








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » okolo 1 roku

@xKuxiii na mě se nekoukej, já zrovna v tomhle byl proti :)






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



samochalupka
Sponzor++

168 postů
64 reputace

IGN: samochalupka
Od samochalupka » okolo 1 roku

@xKuxiii Ja o tom tiež nič neviem. Ale ani v tej dobe nebolo ľahké byť v top 5 je to doteraz nemožné. Keďže sú to dosť vysoké čísla. Byť op ide aj teraz takže vybalancované to ani nie je. Lebo skill nejde vybalancovať, takže asi tak no :D. 

Zase hrubé nechápem sorrko.

 








Adam653
Sponzor++

909 postů
668 reputace

IGN: Adam653
Od Adam653 » okolo 1 roku

Zdravím,

děkujeme ti moc za návrhy. Tvůj příspěvek jsem si přečetl a měl bych jen pár výhrad vůči některým věcem.

 

1. Nic se tu neděje / nedělá

Změny na serveru provádíme na denní bázi, jak je vidět z našeho changelogu. Ne všechny změny jsou viditelné. Je potřeba si uvědomit, že velké změny (nové minihry, servery, herní módy) trvaljí delší dobu a je zapotřebí koordinace více členů dohromady, která se vzhledem k našim osobním životům realizuje někdy velmi obtížně.

 

10. Výročí, svátky a eventy

Opět, k realizaci takovýchto akcí je zapotřebí pracovní síla, kterou k dispozici nemáme. (Developeři, Buildeři). Zároveň je potřeba si uvědomit, že lobby je hlavní součástí serveru a není vhodné ho zasekat zbytečnostmi. V opačném případě by se mohlo stát, že to potencionální hráče naopak odradí (zvláště pak tvůj nápad na Nový rok). Zároveň se na lobby povětšinou nenachází tolik hráčů, aby takovéto věci dávali smysl.

Vánoční nápad se mi líbí, ale bylo by potřeba na míru vytvořit plugin (rozmístění dárku pro hráče). U přehrávání koled si nejsem úplně jistý, jaká by byla situace s autorskými právy.

 

 

TLDL:

Hráčské návrhy dávají určitě smysl a společně s Vedením serveru si je pravidelně pročítáme a diskutujeme. Některé návrhy jsou reálnější než jiné a některé nejdou realizovat z důvodů nedostatku pracovní síly, nebo by množství práce neodpovídalo celkovému užitku z návrhu. Členi AT, kteří nejsou delší dobu aktivní, se snažíme pravidelně nahrazovat v náborech. Každý z nás má svůj osobní život a může se tak stát, že již na hraní MC vůbec nepomyslíme.

 

 

 






⬐          ⟵⟵⟵-- ⤂⤃ -- ⟶⟶⟶          ⬎

➳                      𝓟𝓻𝓸𝓯𝓲𝓵

➳   𝓔𝓶𝓪𝓲𝓵 : 𝚊𝚍𝚊𝚖𝟼𝟻𝟹@𝚖𝚒𝚗𝚒𝚌𝚛𝚊𝚏𝚝.𝚌𝚣

⬑           ⟵⟵⟵-- ⤂⤃ -- ⟶⟶⟶         ⬎

 



tophx
Developer

1006 postů
748 reputace

IGN: tophx_
Od tophx » okolo 1 roku

Zdravím, už to tu bylo dost shrnuto ale v zkratce vetšina členů AT z high managmentu a vývoje již pracuje nebo chodí na vysokou tak tolik času není.

Zároveň minecraft jako hra také umírá, myslím si, že nikdo ze svých vlastních peněz nemá zájem utrácet pro reklamu na hru.

Příkladem je také Annihilation event (2019 = 90+ registrovaných, 2023 = 6 registrovaných)

Ještě bych dodal: Žádny vetší streamer/ytber nepříjde jen tak free.






Poslat zprávu na webu.


E-Mail: dev@minicraft.cz



saffers
Majitel

5328 postů
7504 reputace

IGN: saffers
Od saffers » okolo 1 roku

Zdravím,

 

omlouvám se, že odpovídám až nyní. Každopádně poslední dny jsem poměrně v nedostatku času, jak je třeba vidět, že jsem changelog někdy i vynechal. Každopádně zde jsou moje poznámky ke zmíněným bodům:

1. Nic se tu neděje / nedělá

Ohledně toho, že není změn tolik jako před pár lety máš pravdu. Dříve v Minecraftu byly každých pár měsíců nové minihry, které jsme mohli přidat a bylo to pro hráče pravidelné zpestření. Nicméně postupem času je vidět, že minihry nejsou tolik populární, velké zahraniční servery nemají žádné, které by se dalo označit jako „nové“ a hráči by o ně měli zájem a také já osobně již nejsem ve věku, kdy bych měl spoustu volného času každý den. Nicméně si myslím, že toto tvrzení není úplně pravda. Až na výjimky každý den řeším i s ostatními členy různé změny, opravy a novinky, které se objevují i v changelogu. Vzhledem k tomu, že ostatní servery, které běží už nějaký pátek changelogy nevydávají, tak se ale těžko posuzuje, zda novinek máme hodně nebo málo.

2. Pohled vedení

Myslím, že trochu numerický pohled při posuzování, zda návrh realizujeme a kdy je potřeba, pokud je návrhů mnohem více, než je reálné stihnout. Přece jen něco využije jen pár hráčů a pokud to zabere spoustu času, tak dává smysl vynaložit úsilí na něco, co je obecně více vidět. Bez priorit to tedy moc korigovat nejde.

Pokud jde o ten tvůj návrh s náhledy ostrovů, tak tam nejde o to, že by kopírování ostrovů mělo zabrat 2 týdny, ale vždy je něco, co je důležitější a tedy jsem to provedl až ve chvíli, kdy jsem měl čas navíc. Jinak jsem si schválně stopoval, jak moc „přestřelený“ můj časový odhad byl, realita byla něco kolem 90 minut. Tuším, že jsem ti zmiňoval, že to je tak na 2 hodiny, psal jsi mi, že to člen AT zvládne za 10 minut. Každopádně vzhledem k tomu, že těch ostrovů přibližně 25, tak to opravdu nebylo možné stihnout za tak krátký čas s teleportem, vložením a vytvořením warpu.

3. Zametání skvělých nápadů pod koberec

Skvělých nápadů je vždy hodně. Nicméně čím je komplexnější, tím i roste čas, který je potřeba pro jeho realizaci. Sám bych zvládl během dne vymyslet funkcionalitu nové minihry, ale pravděpodobně to asi nikdo nedokáže během 1 dne naprogramovat, pokud má být nějak komplexní.

Novinky na serveru děláme v několika členech a všichni mají omezený čas, který mají k dispozici. Jsme ale otevřeni i realizacím návrhů ze stran hráčů jako tomu bylo v minulosti třeba u obchodu na Survivalu a Oneblocku. Někteří hráči mohou mít v dané problematice solidní přehled, který na to mohou využít.

Každopádně myslím, že návrhy, které zaberou jen pár minut a mají smysl, tak realizujeme i v případě, kdy je využije například jen pár desítek hráčů. Jde o novinky, které hráči mohou vidět na denní bázi při čekání na cokoli většího.

4. Čas a peníze

Mohu s klidným svědomím potvrdit, že na serveru pracuji stejně jako ostatní, jelikož to je náš koníček ve volném čase. Pokud by mě to nebavilo, tak to samozřejmě dělat nebudu, jelikož z permanentních hodností vydělávat opravdu nejde.

5. Realizace a způsob změn

Pokud jde o tento konkrétní návrh, tak jej klidně hoď sem na fórum do vlastního vlákna, aby se k němu mohli ostatní vyjádřit.

Jediné, co jsem proti němu měl, že někdo musí rozhodnout, že stavba “má dostatečnou kvalitu“. V tvém návrhu jsi to tuším byl ty, což určitě není příliš dobré takové rozhodování nechat jen na 1 člověku.

Dynmapu není problém nasadit, jen zabírá prakticky stejné nebo vyšší množství místa na disku jako samotná mapa, což jsou stovky GB navíc, které by se ještě musely zálohovat. Pokud by ji využilo více než pár hráčů, tak by ji mělo smysl nasadit. Jen ukládání takových dat navíc není zadarmo.

6. Neaktivní AT

Zpravidla přibližně v době náboru provádíme změny ranků jak nahoru, tak i dolů. Ten, kdo je neaktivní, tak má nižší rank. Od tvé poslední recenze nábor probíhal včetně degradace několika členů.

V tom, že vyšší ranky jsou ve hře méně aktivní máš naprostou pravdu. Požadavky od moderátora a admina jsou dosti odlišné. U moderátora se očekává, že bude řešit běžné dotazy a problémy hráčů ve hře, u adminů jde ale většinou o komplexnější situace od posuzování členů na nižších postech po řešení nenapravitelných záškodníků, kteří se na serveru vyskytují a běžné tresty na ně neplatí.

7. TomasC

Situaci s členy Legenda02, TomasC a ForeverNobody máš nějakou pomotanou, jelikož ani všichni 3 nebyli ve stejnou dobu členy AT zároveň.

Hlasování o členech AT by mělo podobný efekt jako je například vidět u voleb jak do parlamentu, tak u prezidenta. Každý se snaží „uplatit“ své voliče čímkoli jen, aby získal svůj hlas. Například jeden bývalý builder platil hráčům, že o něm psali na fóru, jak je perfektní. Takové řešení tedy může fungovat jen teoreticky.

8. Aktuálně zbytečné minihry

Náklady na provoz minihry navíc jsou poměrně zanedbatelné oproti třeba mapě navíc na Survivalu. Každopádně dříve jsme odebrali třeba SheepWarfare, jelikož jej nehrálo moc hráčů a od vývojáře již nedostane žádné novinky, nicméně poměrně dost hráčů se shodlo na tom, že minihru chtějí, jelikož nikde jinde není.

Jinak Sky Islands plánujeme odebrat, už pár měsíců je na spawnu hologram ohledně přesunu staveb. Nicméně u nás nejsou hráči zvyklí na WIPE, takže nemůžeme odebrání provést během krátké doby.

9. Reklama

Máme poměrně pravidelně reklamu na TikToku a Instagramu.

Každopádně pokud jde o YouTubery a Streamery, tak prakticky žádný, kterého sleduje více lidí neudělá reklamu zdarma. Pokud ale někdo má nějaké peníze navíc, které by rád dal do reklamy, tak je samozřejmě rád přijmu.

Pokud jde o příkazy, které na serveru máme, tak to ocení dlouhodobí hráči, kteří ví, co na serveru a jak se to používá. Nového hráče zajímají herní módy a případně, který jeho kamarád na serveru hraje.

Jinak nové hlavní lobby nasazujeme v době, kdy se postaví. Je možné jej měnit i každý rok na narozeniny, ale to mi přijde poměrně náročná změna, která by byla ještě s pravidelnými eventy. Třeba stávající trvalo postavit přibližně 18 měsíců, proto je na serveru tak dlouho.

10. Výročí, svátky, eventy

Myslím, že tématicky na serveru měníme jak mapy, tak případně i jsme měli minihru na Velikonoce. I když by se dalo udělat víc, tak se snažíme balancovat, abychom kvůli pár dním nemuseli odkládat jiné věci, které ale na serveru mohou vydržet déle. Proto třeba na Halloween byly „jen“ tématické mapy, kity a jiné spíše drobnosti, i když minihru jsme také plánovali.






E-mail     Facebook     Twitter     Instagram     YouTube     Zpráva