IGN: Obchodnik003
Dobrý deň, poprosím vedenie o prehodnotenie zmeny #12910 upraveny limity v chunku. Nie je možné vymienať tile entity (hlavy, sign napr.) ani nijak pridávať či debugovať už položené redstone farmy. Ja mám napríklad všetky farmy v centrálnej veži aby som mohol mať zvyšok ostrova ako tak pekný. Ale keď som si šiel optimalizovať redstone zistil som že nemôžem pokladať redstone componenty (ale ničiť áno) takže som si v procese zničil 2 farmy a ani neviem ako ďaleko za limitom vlastne som. Tiež je dobré poznamenať že ak sa niekedy konečne updatne na 1.18 tak nové výškové limity nepridajú takmer nič nakoľko stackovanie vecí nad seba bude nemoźné, a do šírky je aj tak dlhodobo využiteľná len 1/16 sveta :/
Tiež by som rád vyzval hráčov aby NEMENILI svoje fungujúce redstone farmy pokial si nevyskúšajú daný chunk najskôr napr položením redstone dustu. Lebo môhli by ste skončiť v horšom stave ako ste začali.
EDIT: Vyriešené, môžte zamknúť vlákno
Vďaka Obchodník
+ Formality na ktoré zabúdam na začiatok Zdravím, Môžem vás poprosiť... a na koniec ďakujem Obchodnik003
IGN: ImB0T
Ahoj,
určite súhlasím, sám mám na ostrove x chunkov, ktoré sú možno viacej zaťažené. Preto by bolo fajn nastavené limity prípadne stopnúť na úrovni, aká je teraz, a pri nových ostrovoch nech platí nový prísnejší limit. Inak väčšina aktívnejších/starších hráčov s týmto bude mať veľký problém.
Bot
IGN: saffers
IGN: Obchodnik003
Pre celý ostrov, alebo Najhorší chunk? Ja hlavne neviem co vsetko v tile entity je, Hopper mi nechcelo zobrat kvoli redstoneu ale napr daylight sensor kvoli "tile". Ale tipujem tak 600 na chunk (v dvojkovej sústave 512). Prípadne, by možno aj stačilo ak by sa to dalo dokúpiť/rozšíriť za coiny ako ostatné limity a aby zobrazovalo (somehow) v danom chunku momentálny počet z danej kategórie.
EDIT: A redstone kategória možno aj viac, 1024 a pod. keďže to obsahuje naozaj veľa bežných vecí
+ Formality na ktoré zabúdam na začiatok Zdravím, Môžem vás poprosiť... a na koniec ďakujem Obchodnik003
IGN: saffers