IGN: panic_exe
Hello!
Chcem apelovat na pravidlo 1.17, ktoreho znenie je taketo: 1.17 Je přísně zakázáno používání jakýchkoli úprav klienta, hacků, cheatů, módů nebo resource packů, které nějak ovlivňují požitek ze hry nebo dělají práci za hráče. Do této sekce patří také různé autoclickery, doubleclickery, makra či změna ovládání hry. Povolené modifikace jsou: Shaders mod, Optifine, Litemod, Rei's minimap, ArmorStatus, Damage Indicator, ToggleSprint, 5zig, Smooth font, TMI, Macro beybind mod a běžné resource packy (kromě X-Ray RP apod.).
Mozno sa kladie otazka, kde je chyba? Chyba je v "doubleclickeroch". Pravdepodobne si vela ludi z vas mysli, ze double click funguje tak, ze kliknete na mys a klikne to za vas dvakrat :D Sice ano, niektore doubleclicky tak funguju, ale v 95% pripadoch to tak proste nefunguje. Doubleclick sa riesi v tzv. "debounce time" a butterflyclickovat bez doubleclicku je strasne useless, kedze vam to da tak 10CPS a preto toto pravidlo je velmi zle frazovane.
Na to, aby ste vedeli urobit doubleclick na akejkolvek mysi, potrebujete klikat specialnym sposobom a konzistentne "https://www.youtube.com/watch?v=ufb0NvF0Uuc" a tym padom je to nieco, co vam nijak hru neulahcuje, prave naopak, ztazuje.
Moj navrh je upravit to pravidlo sposobom, ktore sa dotyka a explicitne zasahuje do tejto problematiky v oblasti debounce time apod. Napriklad urcit, aky debounce time je povoleny a aky je zase naopak neakceptovatelny. Normalny debounce time pri vacsine mysiek, ked neratam office je 10 a aj pri tom sa da doubleclickovat, no existuju aj mysky, pri ktorych sa jednoducho doubleclick vypnut neda - Napriklad Glorious Model O a O-, kde je to priamo integrovane a vie sa upravovat len Debounce Time
Diky!
Vysvetlivka: Debounce time urcuje sancu na doubleclick, cim nizsi debounce time, tym vyssia sanca ze doubleclicknete
IGN: ImB0T
Cau,
myslím si že väčšina hráčov tak, ako aj ja, vôbec nerozumie, čo si aktuálne napísal, čo znamená realne nejaký debounce time a pod. veci vyššie napísané. To pravidlo je tam x rokov a nikomu nikdy nevadilo, ja osobne nevidím dôvod na nejaké zmenenie a skomplikovanie toho pravidla.
IGN: panic_exe
ImB0T said:Cau,
myslím si že väčšina hráčov tak, ako aj ja, vôbec nerozumie, čo si aktuálne napísal, čo znamená realne nejaký debounce time a pod. veci vyššie napísané. To pravidlo je tam x rokov a nikomu nikdy nevadilo, ja osobne nevidím dôvod na nejaké zmenenie a skomplikovanie toho pravidla.
To pravidlo je zle formulovane, to ze si myslis, ze tomu nikto nerozumie neznamena, ze sa potom nemoze stat nieco ako "rule loophole" a clovek, ktory dostane ban za vysoke CPS alebo dragclick in general, moze argumentovat tymto pravidlom. To ze si myslis, ze to pravidlo je komplikovanie je cisto tvoja pejorativnost a neohladnost v tejto zalezitosti. Definicie by mali byt presne a neobsahovat nieco, co si nejaky pvp hrac nevie vynalozit. Podla tohto pravidla su v podstate vsetky gaming mysky zakazane a butterflyclick a dragclick su kompletne vyradene.
//E: Taktiez tieto tvoje argumenty viem vyuzit na tvoje Oneblock posty, kde podla mna "zbytocne komplikujes"
IGN: PolakJack
E-mail: polakjack@minicraft.cz
IGN: panic_exe
REC said:Na začátku pravidla je "používání jakýchkoli úprav klienta, hacků, cheatů, módů...", věřím, že všichni, kdo poznají rozdíl mezi softwarem a doubleclickem, o kterém mluvíš, poznají i rozdíl mezi tím, co je a co není zakázáno.
Znova sa opakujem, doubleclick nema nic spolocne s upravom klienta, "hackom", "cheatom" a modom. Nerozumiem tvoju pointu. Ked riesis cheating, MUSI byt jasne definovane co ten cheating je a co nie je. Napriklad niektore servery priamo urcuju aky debounce time je povoleny a aky nie.
IGN: Extraordinaryy
Zdar,
ofc, my nie sme nejako PvP založený server, takže by som zbytočne nekomplikoval presne túto časť pravidla. Ano, dá sa u toho viac diskutovať, no poviem, že z mojej strany odmietam, lebo je to zbytočné. Ako už písal Jack, môžeme to pravidlo viacej upraviť po inej stránke, takže sa do toho pustíme.
Každopádne ďakujeme za odozvu.
100ry
// Ešte dodám, že upravíme / definujeme viacej pravidlo ohľadom teamingu.
Hey G