IGN: ImNotSqvage
hoj, vsiml sem si že na bc je nějake porouchane we nebo nechapem .
cca měsic bck we sel ,
takže př: chtěl sem postavit hory pres brush .. a drive se to stavalo pres sand protože padal a daval dobre rysy.. a ted ked dam brush sphere sand 5 kliknem tak to stojí jak stěna.. myslím si že je to ošizení hračskýck kreativit , nedaju se tam normalne postavit hory a tak dale ,je tam jen we co mozna chapu že by třeba asi vortex lagoval bc když v kuse pada cca za tyzden padne tak 4x. ale byl bych rad keby sa dalo normalne stavět zsa se sandem hory a tak.. @saffers @MILENAJETETA
prosímk o vysvětlení ci jestli je nějaky prikaz .. nebo upravenie ci pridani vortexu coz asi neprojde
IGN: saffers
Zdravím,
bohužel možnost, kdy se blok při položení pomocí WorldEditu chová stejně jako kdyby byl položený ručně jsme museli odebrat, jelikož toho bylo možné velmi jednoduše zneužít pro vytížení serveru například pouhou aktualizací vždy vedlejších bloků.
Nemyslím si ale, že by ke zmíněné kreativitě byl vůbec nějaký WorldEdit potřeba - ten pouze zrychluje stavění. Jinak pokud si na brush dáš kouli písku, tak se vždy bude chovat, jako kdyby již spadnul, takže pro tuto akci jeho padání nepotřebuješ. Konkrétní příkaz vypadá takto (nutností je držet v ruce nějaký předmět, kam bude akce nabindovaná):
/br sphere sand 5
Pokud Vortexem myslíš Voxel Sniper, tak ten v tuto chvíli nemáme v plánu na BuildCreative přidat. Důvodem je zejména to, že přepisuje některé příkazy, které jsou hráči zvyklí používat pro něco jiného a také v něm není příliš hráčů zběhlých, aby to vykompenzovalo zmíněný nedostatek a tedy byl i využíván. Hráči, kteří již umí dobře stavět, tak mohou mít schválený přístup na BuildingClub, kde je mnohem více stavebních nástrojů. Navíc tam příliš nehrozí, že by se někdo úmyslně snažil nimi server vytížit, takže tam nemusí být skoro žádné limity.