IGN: GejmronCZ
Já a @Chicken jsme dostali nápad na redukci lagů a zároveň zvýšení efektivity XP farem.
1. Přidal by se plugin na stackování mobů.
2. Mobové by se spawnovali furt...opravdu furt bez omezení, ale jakmile by dosáhli početného limitu v daném chunku, tak by se další spawnuté stackli do sebe a tím pádem by limit byl pořád limit, ale přitom by tam ti mobové byli.
3. Stacknutí mobové by měli pořád stejně HP, jen by se mohli zabít vícekrát než by entita zmizela úplně. Čili by se nesčítávali do 1 nezabitelného.
4. Výhody:
a) XP farmy mohou být neskutečně efektivní, protože daný mob bude moci být zabitý vícekrát
b) mohl by se odebrat i limit spawnerů na chunk
c) vellká optimalizace Survivalu, či i jiné minihry na které se to hodí
Samozřejmě doporučuji hodit limit na počet stacknutých mobů v sobě, aby z toho pak nebyla nezabitelná entita.
Nemyslím, že je třeba něco dále rozebírat nebo vysvětlovat, je to snadné.
Hlasujte
+ nebo 1 = ANO
- nebo 2 = NE
@saffers @RandomJmeno @_N1GHTMAR3
Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)
Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.
"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."
IGN: MILENAJETETA
Pár výhod.
- zvýši sa počet mobov, ktoré bude môcť hráč zabiť
- nebude toľko lagovať server, no so súčasnými obmedzeniami sa server drží
Pár nevýhod.
- niektoré enchanty sa stanú zbytočné
- obyčajné mobtrapky sa stanú neefektivnými, keď pád prizabije len 1 moba, ktorý je práve nositeľom tej groupky staknutých mobov
- nebudeš môcť ľahko rozmnožovať zvieratá
- farmy na zabitie moba z výšky nebudú fungovať
- taktiež pri niektorých farmách to bude viacej kaziť hru, keď budeš zabíjať moba, o pár blokov sa spawne ďalší a tohto 1 moba buď premiestni, prípadne mu to doplní HP
- vlny pri ovciach nebude ľahké získať, keďže ostriháš jednu a budeš musieť znovu čakať
- taktiež farmy na zabíjanie pomocou lávy napr u kráv, že spawne kravu na trávnik a piston ju zhodí dole, tak nemusia fungovať, keďže 1 kravu to zabije a druhá ostane
- čas potrebný na zabitie mobov sa predĺži, keďže budeš musieť pomaly každého moba zabiť samostatne
- zážitok z hry sa zníži a hra bude nudnejšia
A inak, takéto veci treba ďalej rozobrať, keďže do veľkej miery pozmenia typ survivalu na serveri.
IGN: ADMIN MILENAJETETA
DISCORD: MILENAJETETA#0001
EMAIL: milenajeteta@minicraft.cz
IGN: GejmronCZ
Pěkný seznam Mileno. Některé nevýhody, co tu máš bych tam ale neviděl a i kdyby, tak by to bylo naprosto minimální. Zapomínáš totiž, že se mobové budou stackovat až poté, co bude dosáhnuto limitu daného chunku. No a jsem si jist, že půjde nastavit i vzdálenost možnosti stackování, takže by mobové museli být například block vedle sebe max. Tím pádem hromada z těchto nevýhod se smaže.
Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)
Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.
"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."
IGN: NeoriginalniKari
IGN: GejmronCZ
IGN: MILENAJETETA
Prečo si Gejmron myslí, že MY s tým skúsenosti žiadne nemáme? Myslíš, že keby som to nemal dávno na serveri, tak by som spísal ten zoznam?....
Je pekné, že sa snažíš svoj nápad presadiť, no treba brať aj názory ostatných ľudí, i keď s tebou nesúhlasia.
Milenoš
IGN: ADMIN MILENAJETETA
DISCORD: MILENAJETETA#0001
EMAIL: milenajeteta@minicraft.cz