Anketa pro odstranění BowSpamu na PvP minihrách • Minicraft.cz



GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 6 let

Zdravím,

dnes (včera) už toho mám dost. Příklad KitPvP: týpek s Archerem si vyleze na věž a spambowuje a díky tomu není možné se k němu skoro dostat.

Proto jsem podal návrh pro přidání pluginu pro odstranění téhle kravinky. Teď je jen na vás, jestli dáte hlas pro...

ANO - přidat plugin a odstranit BowSpam nebo pro NE - nepřidávat plugin, nechat při starém

Prosím o vyjádření co nejvíce hráčů, děkuji.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



MikiBlack
Hráč

47 postů
42 reputace

IGN: MikiBlack
Od MikiBlack » přes 6 let

Sice moc PvP nehraju, ale určitě by to mohlo vyrovnat šance.

Za mě ANO.






#Riddim

#Dubstep



PolakJack
Sponzor++

1497 postů
1271 reputace

IGN: PolakJack
Od PolakJack » přes 6 let
A čo keby sa cez tú jednu smrť povzneseš, zoberieš bossa a zastrelíš ho? Archer má veľmi slabý Armor, takže pokiaľ nie si slepy ako patrón tak ho na pár rán zabiješ. Osobne sa mi moc nepáči takýto návrh, pôsobí to na mňa, že to píšeš len preto, že ťa niekto zabil a ty to musis okamzite zmenit. Hlasujem za nie.





E-mail: polakjack@minicraft.cz



ImB0T
Sponzor++

1073 postů
1397 reputace

IGN: ImB0T
Od ImB0T » přes 6 let

Súhlasim s Polákom.








adameks1
Sponzor++

1199 postů
436 reputace

IGN: adameks1
Od adameks1 » přes 6 let
GejmronCZ said:

Zdravím,

dnes (včera) už toho mám dost. Příklad KitPvP: týpek s Archerem si vyleze na věž a spambowuje a díky tomu není možné se k němu skoro dostat.

Proto jsem podal návrh pro přidání pluginu pro odstranění téhle kravinky. Teď je jen na vás, jestli dáte hlas pro...

ANO - přidat plugin a odstranit BowSpam nebo pro NE - nepřidávat plugin, nechat při starém

Prosím o vyjádření co nejvíce hráčů, děkuji.

nebudu se vyjadřovat. jen dám reputaci, takže.. Ano, taky mi to přijde otravné 

nechápu jak takto může někdo hrát ..prostě na sraba no 






Najít hráče Email Facebook Twitter Instagram Steam YouTube Zpráva DC: adameks1#2614

👇👇👇


imperturbable
Hráč

342 postů
318 reputace

IGN: panic_exe
Od imperturbable » přes 6 let

Luk je súčasť PvP, síce áno na nodebuff a soupvp a refill sa luk nehrá, ale stále je súčasť pvpčka luk. To že niekdo nemá šťastie v živote na pvp a vie s lukom, hneď neznamená že je srab. Osobne tiež ma to niekedy vytáča, ale fakt zakazovať súčasť pvp je blbé.. To je jak keby tí ktorý používajú luk spravili anketu na vás... 








GejmronCZ
Sponzor++

536 postů
391 reputace

IGN: GejmronCZ
Od GejmronCZ » přes 6 let

1. Tak si to přečtěte ještě jednou.  Nechci odstranit luk z PvP. Jen chci aby nestřílel milion šípů/s.

 

2. @PolakJack ne nezabil,  já je sice zabiju,  ale musíme tam lézt na něj 2 najednou a ani to není vůbec lehký.  Byl si u toho když jsem to navrhoval,  takže víš moc dobře o co mi jde. Navíc vím,  že to chceš nechat jen abys měl ty "zábavu" jak si říkal.  O Legenda02 radši budu mlčet páč to nemá cenu nic říkat.

 

3. Jde mi o to,  aby nehráli na sraba jak říká @adameks1.






Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)

Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.

"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."



Kingofking
Sponzor

33 postů
71 reputace

IGN: kingofking
Od Kingofking » přes 6 let

Tak GejmronCZ, když chceš slyšet můj názor, tak budiž.  Souhlasím plně s PolakJack, jako kdybych to psal já.. 

Kit archer je součástí hry PvP (Player vs Player) -> Hráč vs hráč(Už v tom názvu nevidím důvod zeslabovat atributy lučišníka). Já osobně vidím sám sebe v tom proslovu jak jsi psal o tom týpkovi na věži, protože většinou hraju za archera, a téměř v každé hře hraju se zbraní která střílí na dálku. napřk. Counter Strike s AWP (prostě mě baví odstřelování).. a myslím si, že je to zcela v pořádku kit, narozdíl od Bosse, který má dia set, a je o mnohem lepší než archer samotný. Tady je důležitý ten "skill". Kdyby to bylo na mě, tak bych dokonce přidal i pár vylepšení pro archera  napřk. (určitý počet šípů s účinkem) a nebo přidat víc staveb kde se mohou lukostřelci zabývat, ovšem udělat tam více vchodů aby měli i ostatní hráči šanci prorazit tu "barikádu". Protože já i když hraju za archera, tak málo kdy někoho zabiju, a to dávám i comba 7 headshotů po sobě, hráčovi který se pohybuje. Ale je to těžké, když se máš soustředit na jeden cíl, když dalších tucet hráčů ti jde po krku, a ještě zábavnější to je když se všichni spolčí proti mě - Tím pádem mi nezbývá nic jiného než improvizovat a zaujmout obrannou pozici kterou mohu úspěšně držet nějakou dobu před takovou tlupou,  než se ke mě doslova procpou. O tom to je víš? lukostřelec má zaúkol odstřelovat z dálky. Navíc, mám vlastní zkušenosti že bosse jen tak nesundám, i kdybych do něj nastrkal 30 šípů a všechny dal headshoty.  A to nepočítám potom zbytek hráčů. Tak nevím proč si stěžuješ. Jde o strategii, taktiku, naplánovat si to v hlavě sám, nebo do toho zapojit kámoše (když oba máte přiměřený kit a opravdu vás archer dává jak melouna na cvičišti), ale tady jde taky o to, jestli ten kámoš a ty nebudete mít Bosse, protože pak oba víme že tohle by bylo divné. Aby 2 full  dia museli jít na jednoho lukostřelce který by šel sundat na pohodu na 2 rány od Bosse lukem. 

Taky jsem byl ve věži, a šli na mě 4 hráči, teaming mi nevadil, protože mě osobně to bavilo, nemyslím to nijak egoisticky/namyšleně nebo podobně, ale o to jak ta hra probíhala. Ty 4 hráči přemýšleli hlavou, a dokázali se procpat přes celou věž až nahoru i přes můj bowspam. Tomu říkám taktika! jeden šel, obětoval se za druhého, stáhl se a nahradil ho další, a takhle se střídali.  Ty hráči se dokázali bavit i bez toho, aniž by měly nějaké připomínky kolem. Nejvíc mě  aledostává, když se opravdu spolčí 2 hráči s Bossem, a jdou po mě furt, mě by to ani nevadilo, kdybych měl alespoń šanci, ale i tak jsem hrál, však o co jde že - je to jen hra. Ale aby potom ti dotyční vykřikovali, jaká jsem nehorázná "nula" a "noob" a já nevím ještě po tom, co mě zabijou, tak to je víc jak přes čáru, nemyslíš? BowSpam jde jednoduše prolomit, stačí přemýšlet a zkusit doslova tancovat před lučišníkem. - Podívej se nejdřív na sebe a zapřemýšlej než někoho druhého/jiného urazíš.

A co se týče toho kempu na věži, ten jde taky lehce prolomit, nedávno jsem měl zkušenost jak jeden týpek vylezl na tu věž s Bossem a to dostal minimálně 60 headshotů. I přes snahu ubránit svojí linii mě ten hráč porazil. 

Možná se ptáš, proč nehraju s mečem, otázka je jednoduchá, nemám herní počítač, a mě se to velmi rádo seká během soubojů, další věc je taková že jsem typ hráče který většinu času tráví na survivalu, takže nemám zkušenosti s mečem. A poslední a ten nejdůležitější důvod zní tak, že mě ten luk baví více než meč.

Za mě ŽÁDNÉ zeslabující úpravy pro kit lučišník.  (NE)

S pozdravem Kingofking








TomasC
Sponzor++

1199 postů
813 reputace

IGN: TomasC
Od TomasC » přes 6 let

Zdravim,

ono jsi @Kingofking nějak lehce i souhlasně odpověděl sponzorovi @GejmronCZ tím, že při špatné barikádě s k tobě hráči nedostanou pokud se nepovolí vícero vchodů či možností. Kit jako takový bych proti bowspamu neupravoval, sice ano bowspam je otravný, ale to samé mohu říci o "swordspamu" neboli vašem jitter clicku. Já osobně taky hraju s lukem buď z důvodu, že mi to s mečem nikdy nešlo a celkově mě to nebavilo nebo si prostě nechci do budoucna udělat karpální tunel. Výhoda meče je dělat kombíčka a lukostřelce na blízko pak hráč lehce zničí, to samé ale platí i pro lukostřelce naopak, s punchem a bowspamem má hráč dost velkou výhodu na dálku, bohužel luk dost ztrácí účinnost s větším protectem na brnění u soupeře. Přesto kit Archer má power 2 a nemá punch o to otravnější kit by to pak byl a dále máte kit boss, který stejně většina silnějších hráčů vlastní a s tímto kitem lehce sestřelíte archera. Přesto by bylo dobré kdyby se víc ukázalo komentářů kritizující bowspam.








ImB0T
Sponzor++

1073 postů
1397 reputace

IGN: ImB0T
Od ImB0T » přes 6 let

Tak potom to urobiť tak, že archer bude môcť strielať len raz za napr. 5-10 sekund.