IGN: kufir
Zdravím, funkcemi je myšleno (restart mapy, opustit mapu), jakožto hráč parkouru už se mi několikrát stalo že sem omylem kliknul s (restart mapy, opustit mapu) a přišel o celý progres který jsem měl. Proto navrhuji alespoň možnost si tyto funkce dávat mimo hotbar. Určitě nejsem jediný komu se to stává.
Ukládání progresu třeba na delší mapy, ale hodilo by se celkově. př. skáču nějakou mapu a už mě to nebaví nebo že je ten skok moc těžký.
Přeji hezký zbytek dne a děkuji za přečtení kufir
IGN: GejmronCZ
Progres - Myšlenka to není špatná. Když jsem před dlouhou dobou zkoušel mapy typu Thems (v tu dobu jsem na to ještě měl nervy), tak bych zrovna toto velmi uvítal. Několikrát jsem si říkal, že by se to hodilo, ale pak jsem si zase říkal, že by to bylo moc OP, tak jsem to nenavrhoval. Jinak s přidáním bych souhlasil.
Itemy mimo hotbar - Možnost dát itemy mimo hotbar je myslím zcela nepotřebná. Stačí vědět, který item je který a neklikat jako zběsilý. Pokud Parkour hraješ často, tak to jistě znáš velmi dobře. A abych řekl pravdu, nejsem si jistý jestli fungují itemy správně, když je lze ze slotu vyndat. Vždy, co si pamatuji, když šli vyndat ze slotu, tak nefungovali vůbec. Itemů neni mnoho a když skáčeš, tak nepotřebuješ klikat na žádný pokud nechceš například restart. Prostě nebuď hyperaktivní ačkoliv chápu, že při zápalu chceš vše rychle.
Gejmron
Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)
Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.
"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."
IGN: natalkiis
Na parkouru je i problém s levlem, jednou jsem psala ohledně levelu a opravili ho. No bohužel z nějakého důvodu mi jde level dolů a celý ten levl systém je divný. Kamáradka má celkově více všeho na parkouru (body, skoky, čas) a tak či tak mám větší level než ona.
Možná že by se to hodilo opravit :-)
Cry. :-)
IGN: saffers
Zdravím,
ukládání progresu není problém přidat, nicméně aktuální odměny u map jsou koncipovány tak, aby byly dostatečně vysoké při skákání při jednom připojení. Při pokračování z dokončené části by se náročnost znatelně snížila na úroveň mnohem jednodušších map.
Aktuální level je vypočíváván dle dokončených map, skoků a odehraného času. Ve výsledku by se měl snižovat při skákání krátkých map a zvyšovat u těch dlouhých.
IGN: GejmronCZ
V tom případě bych přidal toto pouze na ty delší mapy @saffers. Například zmíněnou Thems jsem skákal předtím asi 3 hodiny a dostal jsem se sotva ze začátku. Tak trochu mi to teď připadá jako když by ses v Avataru podíval nahoru na Vznášející se hory, kam musíš vylést úplně až na vrchol. Teď 3 hodiny na skákání jedné mapy, kterou ani zdaleka nedokončím opravdu nemám.
Nejsem jen hráč, jsem verný hráč :)
Pokud chceš s nečím pomoct, napiš.
"Král, co musí říkat, že je král není pravý král. To ostatní jej nazvou sami králem. Pak tepr bude král."